مسئول بسیج مداحان سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری اولین جشنواره منطقه ای شعر آئینی حول محور وحدت با حضور استان های کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و ایلام در سنندج خبر داد.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  سنندج، علی فرامرزی اظهار کرد: سازمان بسیج مداحان استان با بهره گیری از جنبه های معنوی و خلاقانه، اولین جشنواره منطقه ای شعر آیینی با موضوعات پیامبر اعظم(صلی الله علیه و اله و سلم) اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) و وحدت، را در رده های سنی زیر 25 سال و بالای 25 سال برگزار می کند.
 
 وی اضافه کرد: فراخوان اولین جشنواره شعر آیینی از 10 دی ماه سال جاری در بین استان های کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام اعلام شده است و علاقه مندان تا پنجم بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
 
فرامرزی زمان برگزاری جشنواره را 20 بهمن ماه سال جاری و همزمان با دهه مبارک فجر ذکر و خاطر نشان کرد: علاقه مندان می تواند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج- میدان بسیج، بلوار توحید، مجتمع فرهنگی هنری فجرارسال و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره های  33291178-087  و   09309696592تماس حاصل نمایند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.