برترین های بدمینتون سومین مرحله رنکینگ بانوان در شاهرود امروز جمعه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فینال سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان بزرگسال کشور یادواره شهیده " طاهره هاشمی انجیلی" امروز جمعه 11 دی ماه جاری در استان سمنان شهرستان شاهرود برگزار گردید و قهرمانان این دوره از مسابقات مشخص شدند.

در این رقابت ها در قسمت یکنفره سارا دلاوری از تهران توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد صحابه فرد از تهران بگذرد و قهرمان سومین مرحله رقابت های یک نفره رنکینگ بانوان گردد. صحابه فرد از تهران به مقام دوم دست یافت. الناز فیض منش از سمنان و یسری بیگی از اصفهان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

همچنین در قسمت دوبل تیم صفورا زمانلو و پگاه کامرانی از سمنان توانستند تیم نگار ناسوتی و سارا کیوان از فارس را با نتیجه 2 بر 1 شکست داده و به مقام قهرمانی دست پیداکنند. تیم نگار ناسوتی و سارا کیوان از فارس دوم شدند. تیم ساناز تقوی و آزاده طرازی از خراسان رضوی و تیم ثمین عابد خجسته و زینب عبدالکریمی از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور رده سنی بزرگسالان با حضور بازیکنان از 8 استان کشور در روزهای 10و 11 دی ماه جاری و در شهرستان شاهرود برگزار گردید.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار