نماینده فدراسیون بدمینتون از معرفی برترین های رنکینگ بدمیمنتون مردان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار فینال سومین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون مردان رده سنی بزرگسالان "گرامیداشت جمال مسعودی" در شهرستان یزد برگزار گردید و قهرمانان این رقابت ها در بخش سینگل و دوبل معرفی شدند.
در این رقابت ها در قسمت سینگل سروش اسکندری از زنجان با پیروزی برابر ارسلان زرگان از توابع تهران به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت. و ارسلان زرگان از توابع تهران در جایگاه دوم ایستاد و همچنین محسن صادقیان از قم و سالار بیات از زنجان به مقام سوم مشترک دست یافتند.
در قسمت دوبل نیز تیم محمدرضا خانجانی و اشکان فصاحتی از تهران از سد تیم دونفره سینا بیات و علیرضا قاسمی از زنجان گذشت و به مقام قهرمانی در قسمت دونفره رسید. تیم سینا بیات و علیرضا قاسمی از زنجان مقام دوم را کسب کردند.
مسعود پیروزی و محمد یازرلو از گلستان و محمدرضا باقری و امیر رضا سلیمانی اقدم از زنجان به مقام سوم مشترک در قسمت دونفره دست یافتند.
سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان رده سنی بزرگسالان در روزهای 3 و 4 دی ماه جاری در شهرستان یزد با حضور ورزشکاران 23 استان برگزار گردید.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار