در نمایش «تن» بدی‌های انسان به تصویر کشیده می‌شود و راه اشتباه را نشان می‌دهد.

مهدی للهی کارگردان نمایش «تن» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: داستان نمایش در مورد خلقت انسان‌هاست که می‌توانند هم بدی‌هایی داشته باشند و هم خوبی‌هایی؛ اما ما دراین اثر به بدی‌ها پرداخته‌ایم.

وی افزود: همان داستان همیشگی که یک سیب تمام اتفاقات را رقم می‌زند و خلقت جهان شکل می‌گیرد؛ اما در پس خود رویدادهایی را به وجود می‌آورد.

للهی درباره انگیزه خود از انتخاب این نمایشنامه بیان کرد: دغدغه اصلی در این اثر جوان‌ها و آزادی‌هایشان است که نسبت به آن تفکر اشتباهی دارند. آزادی آن راهی نیست که در پیش گرفته‌اند و دنبال می‌کنند. این نمایش سعی دارد تا آنها را از مسیر نادرست خارج کند و راه درست را به آنها نشان دهد.

 وی در راستای شیوه اجرایی نمایش خود بیان کرد: حرکت در این اثر بسیار به چشم می‌خورد که از فضایی رئال و سورئالیستی ایجاد شده است تا مخاطب را در همان پنج دقیقه اول جذب خود کند که این روزها کمتر این اتفاق می‌افتد.

للهی درباره اجرای خود در سالن فنی زاده اظهار داشت: من معتقدم سالنی برای اجرای نمایش مناسب است که به  تماشاگرانش نزدیک باشد تا آن حس به مخاطب به خوبی القا شود.

وی در رابطه با دغدغه اصلی در نمایش کودک گفت: آثاری در نمایش کودک روی صحنه برده‌ام و به نظرم دغدغه اصلی می‌بایست جلب رضایت آنها در همان ابتدای کار باشد؛ زیرا که اگر کودک سریع جذب نشود، از سالن می رود و دیگر مخاطبان آن نمایش روز به روز کمتر می شوند.

گفتنی است؛ نمایش «تن» به کارگردانی مهدی للهی از 15 دی ماه در تماشاخانه فنی‌زاده روی صحنه می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار