سازمان های آمریکایی با استفاده از معافیت مالیاتی، 280 میلیارد دلار به شهرک سازی در سرزمین های اشغالی کمک کرده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، سوزان ابوالهوی نویسنده و کنشگر سیاسی فلسطینی الاصل آمریکایی با اقامه دعوی علیه 150 نفر از سرمایه داران و سازمان های غیر دولتی آمریکایی، آن ها را متهم کرده است که در 20 سال گذشته مبلغ 280 میلیارد دلار برای کمک های نظامی و حمایت از شهرک سازی در سرزمین های اشغال شده فلسطینی به رژیم صهیونیستی پرداخت کرده اند.

بر این اساس افراد و شرکت های مذکور، مبالغ پرداختی را به عنوان کمک های خیریه در دستگاه های مالیاتی آمریکا به ثبت رسانده ولذا معادل همین مبالغ از معافیت مالیاتی برخوردار شده اند.

دراین گزارش آمده است، شلدون ادلسون میلیاردر آمریکایی و یکی از حامیان نیرومند رژیم صهیونیستی از جمله اشخاصی است که نام او در فهرست کمک کنندگان به رژیم صهیونیستی دیده می شود.

به نوشته این نشریه مسئولان وزارت خزانه داری آمریکا به این بهانه که هنوز بررسی های قانونی در این باره به پایان نرسیده از اظهار نظر در این رابطه خودداری کرده اند.

بر اساس مدارک موجود رژیم صهیونیستی به عنوان دریافت کننده بیشترین میزان کمک های مالی و نظامی آمریکا از جنگ جهانی دوم تا کنون 124 میلیارد و 300 میلیون دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی را از این کشور دریافت کرده که بخش عمده این کمک ها، نظامی وتسلیحاتی بوده است.

به گفته یکی از مقام های رسمی دولت آمریکا گردانندگان این رژیم که طبق یک توافق ده ساله در زمان جرج بوش سالانه 3 میلیارد دلار کمک از واشنگتن دریافت می کرده اند از دولت آمریکا خواسته اند تا حجم این کمک ها را درپایان موعد ده ساله توافق قبلی در سال 2017 به 5 میلیارد دلار افزایش دهد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار