وی با بیان اینکه متاسفانه خودروسازان برای افزایش کیفیت محصولاتشان هزینه نمیکنند، خاطرنشان کرد: دلیل این موضوع نیز انحصاری بودن بازار خودروی ایران است.
این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: وقتی مصرفکنندگان ایرانی انتخابی جز خرید چند مدل خودروی داخلی ندارند خودروسازان نیز انگیزهای برای صرف هزینه در راستای ارتقای کیفیت محصولاتشان پیدا نمیکنند.
وی افزود: در این شرایط تعرفه واردات خودرو نیز بالاست و به همین دلیل خودروهای خارجی نمیتوانند به رقیبی برای خودروهای داخلی تبدیل شده و انگیزه رقابت را در خودروسازان ایجاد کنند.
امینی با بیان اینکه از تولیدکنندگانی که فقط برای بازار داخلی کشور کالایی را تولید میکنند نباید انتظار کیفیت را داشت، تصریح کرد: هیچ کدام از خودروهای داخلی به بازارهای مطرح جهانی راه پیدا نکردهاند زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند.
منبع: ایسنا
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان
اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام