به گزارش خبرنگار
اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کسب و کار مجازی و اینترنتی بسیار قابل انعطاف است و در صورت تبلیغات فراوان و آگاهی به افراد میتواند رونق بگیرید و پس از مدتی کار و تلاش و درآمد زایی میتوانید یک دفتر کوچک راه بیاندازید و به تعداد کارمندان اضافه کنید. در اصل این تکنولوژی است که راه درآمد زایی را برای افراد آسان نموده است. کسب و کار مجازی یا همان کسب کار اینترنتی که باعث به وجود آمدن فروشگاه های اینترنتی متعدد شده است.
علیرضا عبداللی کارشناس حوزه فناوری در گفتگو
با خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی گفت:در کسب و کار مجازی شما به مشتریان
بیشتری در سرتاسر جهان دسترسی دارید و اجناسی که در سایت قرار داده اید ، بیشتر در
معرض دید مخاطب قرار میگیرد تا اینکه مخاطب یک محصول را در مغازه محلی خود خریداری میکند.
میتوان گفت: مشتریان
از طرفی دسترسی به فروشندگان بیشتری در ارائه محصول خود دارند چرا که با رصد کردن
در اینترنت و فروشگاه های اینترنتی میتوانند از 10 شرکت 100 نوع کالای مورد نیاز
خود را انتخاب کرده و خریداری کنند.همچنین مشتری می تواند وقت کمتری برای خرید
محصول مورد نیاز خود صرف کند.
عبداللی در ادامه بیان کرد: افرادی که
توانستند از فضای ایجاد شده در اینترنت
بهره ببرند موفق به دریافت سود زیادی شدند و از طرفی بازار جدید و گسترده ای نسبت
به فروشندگان سنتی بدست آوردند.
این کارشناس حوزه فناوری درخصوص تبلیغات در فضای مجازی اظهار داشت: به طور تقریبی خیلی از سایت های اینترنتی درآمد بیشتری از تبلیغات به دست می آورند تا فروش محصولات.
مزیتی که کسب و کار سنتی دارد وجود یک فضای اداری است و این محیط نیاز به یک سری کارمند دارد که اهدافشان را برای پیشبرد در جریان کاری قرار داده و در نهایت موفق شوند بنابراین کسب و کار اینترنتی به نسبت نوع سنتی آن ملزم به داشتن دفتر کاری یا تعداد زیادی کارمند نیست.
گزارش از محبوبه حاج محمدی
انتهای پیام/