سمينار "راهکارهاي تداوم کسب و کار در دنياي پرمخاطره امروز" با حضور مديران شرکت‌ها در سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تهران، برگزار مي‌شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان تهران، کميسيون آموزش و پژوهش اين سازمان، از کليه فعالان IT، مديران شرکت‌هاو مدیران کیفیت، امنیت و تداوم کسب و کار دعوت مي‌کند تا براي حضور دراين سمينار ثبت‌نام کنند.

فريبا مهديون، رئيس کميسيون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تهران، با اشاره به اهداف سمينار"راهکارهای تداوم کسب و کار در دنیای پر مخاطره امروز" گفت:«توانايي شناسايي تاثيرات ناشي از تهديدها در فرايندهاي عملياتي يک سازمان و همچنين توانايي مديريت مخاطرات بيمه نشدني که شهرت و اعتبار سازمان‌ها را تحت تاثير قرار مي‌دهند، از جمله مهم‌ترين محورهاي برگزاري اين سمينار هستند.»

او  با تاکيد براينکه درشرايط فعلي، مديران شرکت‌هاي IT بايد علاوه بر مقوله فناوري اطلاعات، بر دانش‌هاي مديريتي هم تمرکز کافي را داشته باشند، گفت:«قطعا توجه به فراگيري و بکارگيري علوم مديريتي نوين، در شرکت‌هاي فعال توليدي، خدماتي و مشاوره‌اي ICT هم مانند ساير کسب‌وکارها از اهميت بسياري برخوردار است.»

مهديون، مخاطبان سمينار فوق را علاوه بر شرکت‌هاي فناوري اطلاعات، کليه مدیران کیفیت، امنیت و تداوم کسب و کار خواند و افزود:« مخاطرات بسیاری، کسب و کار سازمان‌ها را تهدید کرده و هر لحظه می‌تواند موفقیت‌های يک سازمان را تحت شعاع قرار دهد. هر چقدر عمق این تهدیدها و پیامدهای آن بیشتر باشد، هزینه‌های بیشتری را بر اين سازمان‌ها  تحميل خواهد کرد؛ از اين رو پرداختن به شيوه‌هاي مديريت تهديد، در هر سازمان و بنگاه اقتصادي اهميت ويژه‌اي دارد.»

قرار است اين سمينار روز سه شنبه، هفتم خردادماه جاري از ساعت 15 الی 18در  محل سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تهران برگزار شود.

از جمله سرفصل‌هاي اين سمينار مي‌توان به آشنایی باچرخه عمرسیستم مدیریت تداوم کسب وکار، مدیریت برنامه‌های تداوم کسب وکار و پیاده سازی واکنش‌های مدیریت تداوم کسب وکار اشاره کرد.

علاقمندان مي‌توان براي ثبت‌نام و دريافت اطلاعات بيشتر، به پورتال سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تهران به آدرس www.tehran.irannsr.org مراجعه کنند.

برچسب ها: راهکار ، رایانه ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار