جشنواره‌ مردمی «رسول آفتاب» با عنوان «من یک انقلابی‌ام» در آستانه برگزاری است.

مهدی خدادادی یکی از مسئولین جشنواره مردمی «رسول آفتاب» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این جشنواره گفت: جشنواره «رسول آفتاب» در قالب داستان، شعر، عکس، کاریکاتور و خاطره از چهارشنبه 9 دی در حوزه هنری آغاز می‌شود.

وی افزود: این پنجمین دوره‌ای است که چنین جشنواره‌ای را برگزار می‌کنیم و در هر دوره آثار برگزیده را در کتابی منتشر می‌کردیم. کتاب‌هایی چون «دختران فیروزه‌ای»، «رجال سیاسی» در قالب کاریکاتور و ... . این دوره هم از مجموعه‌ای با عنوان «حرف‌های در گوشی» رونمایی می‌کنیم.

خدادادی اضافه کرد: این دوره به خاطر اطلاع‌رسانی گسترده‌تر، توانستیم بهتر از قبل خبر فراخوان این جشنواره را منتشر کنیم. به همین جهت حدود 70 درصد از شرکت‌کنندگان ما از شهرستان‌ها بودند و آثار خوبی را هم ارائه داده‌اند که این یکی از اتفاقات مثبت جشنواره امسال بود.

این مسئول اظهار داشت: در این دوره از جشنواره «رسول آفتاب» که با عنوان من انقلابی‌ام برگزار می‌شود، از برگزیدگان و شخصیت‌های سال هر یک از حوزه‌های موجود تقدیر شده و جوایزی اعطا می‌شود که در این راستا از علیرضا قزوه در بخش شعر، احمد شاکری در بخش داستان، مازیار بیژنی در قسمت کاریکاتور، حسین عبادپور برای بخش عکس و غلامعلی نسایی در بخش خاطره تقدیر می‌شود.

وی افزود: موضوع اصلی عکس‌ها پیاده‌روی اربعین برمی‌گردد و تا الان حدود 200 اثر در قالب عکس دریافت کرده‌ایم.

وی در خصوص حامی این جشنواره اذعان کرد: جشنواره «رسول آفتاب» مردمی است و اکثر هزینه‌هایش را از سازمان‌های مردم نهاد تامین می‌کند و متاسفانه ارشاد و سازمان‌های دولتی هیچ حمایتی در این زمینه از ما نکردند.

خدادادی در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره از چهارشنبه 9 دی در سالن سوره حوزه هنری با هدف بصیرت‌افزایی برپا خواهد شد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار