شهردار مشهد دیشب در دیداری صمیمانه در دفتر خود پاسخگوی رسانه‌های مطرح کشور آذربایجان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این گروه رسانه‌ای از رسانه‌هایی همچون خبرگزاری جمهوری آذربایجان، سلام نیوز و چند شبکه تلویزیونی هستند که در حضور یک‌هفته‌ای خود در استان خراسان رضوی از شهر مشهد و همچنین نیشابور بازدید دارند.

سید صولت مرتضوی در حاشيه اين ديدار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با تفاهمی که با نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور داشتیم هیئتی از رسانه‌های کشور آذربایجان را برای چند روز در شهر مشهد پذیرفتیم تا این گروه با ظرفیت‌های شهر مشهد از لحاظ توریستی بیشتر آشنا شوند.

وي افزود:هدف این گروه تهیه مستندی از شهر مشهد برای پخش در شبکه‌های تلویزیونی کشور آذربایجان است که در شهر مشهد از مناطق مختلف شهری بازدید كنند.

شهردار مشهد ادامه داد:این گروه مستندساز آذربایجانی از پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل مانند خط یک و 2 قطار شهري، مرکز کنترل ترافیک، پروژه‌های عمرانی، پروژه‌های فرهنگی مانند فرهنگسرای زیارت و بهشت و همچنین باغ گیاه‌شناسی، بوستان کوهسنگی و موزه اسناد شهرداری مشهد بازدید کردند.

موتضوي يادآور شد:امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته تورهای خبری بیشتری را از کشور آمریکایی، آسیایی و اروپایی داشته باشیم تا بتوانیم قبل از سال 2017 که مشهد پایتخت فرهنگی اسلامی است مردم جهان با مشهد آشنایی بیشتری داشته باشند.

//انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.