شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت با دبيركل جمعيت ايثارگران دیدار کردند

دبيركل و اعضای شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت با حسين فدایی دبيركل جمعيت ايثارگران ديدار و گفت و گو كردند.

شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت با دبيركل جمعيت ايثارگران دیدار کردند
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، در اين ديدار كه امروز بعدازظهر و در محل دفتر جمعيت ايثارگران برگزار شد اعضای دفتر سياسی و شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت ايران اسلامی حضور داشتند. 

حسين فدايی، دبيركل جمعيت ايثارگران و عضو شورای ائتلاف اصولگرايان در اين ديدار اظهار داشت: در مقطع حساس كنونی، وحدت و اتحاد اصولگرايان ، ضروريست و همه اصولگرايان بايد متحد و يكصدا باشند و تلاش كنند با فهرست واحدی وارد صحنه شوند. 

وي همچنين در سخنان خود به تبيين مفهوم اصولگرايی واقعی و همچنين آسيب شناسی فعاليت های سياسی اصولگرايان پرداخت و در خصوص روند شكل گيری ائتلاف اصولگرايان توضيحاتی را ارائه كرد.

فدايی ضمن ابراز خرسندی از روند فعاليت های جمعيت پيشرفت و عدالت و با آرزوی موفقيت، افزود: امثال قاليباف در انقلاب كم نظير هستند چرا كه از دوران دفاع مقدس براي انقلاب و مردم فداكاری كرده اند و هم اكنون فداكاری ايشان به اسلام و مردم ادامه دارد.

حسين قربانزاده، دبيركل جمعيت پيشرفت و عدالت نيز در ابتدای اين نشست به سابقه شكل گيری جمعيت پيشرفت و عدالت اشاره كرد و ضمن تاكيد بر دغدغه های اصولگرايانه جمعيت پيشرفت و عدالت تاكيد كرد: متاسفانه برخی بصيرت را به تعبد صرف تقليل دادند و صرفا كسانی را بصير می دانند كه فكر و عقل خود را تعطيل كنند و پيروی كوركورانه داشته باشند.

در حالی كه انسان بصير با دريچه عقل به اطراف می نگرد و تفكر می كند چرا که در رويدادها و حوادث روز فكر و عقل خود را از مسير تشخيص خارج كنند، راه خطا در پيش گرفته اند.

دبيركل جمعيت پيشرفت و عدالت ايران اسلامی اظهار داشت: در انتخابات مجلس هم ما به دنبال انتخاب نمايندگانی هستيم كه ولايی و عاقل باشند و در صحنه تشخيص بدهند چه بايد كرد و به جای آنكه باری برای ولايت باشند و دائما از ولايت هزينه كنند، سپر بلای ولايت بشوند و در راه تعقيب مطالبات مردم و حل مشكلات آنها هزينه بدهند. 

در ادامه از سوی برخی از اعضای شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت نكات و دغدغه هایی درباره دو انتخابات پيش رو و همچنين سازوكار ائتلاف اصولگرايان مطرح شد و دبيركل جمعيت ايثارگران نيز به پرسش های آنها پاسخ داد.

شايان ذكر است، حسين قربانزاده دبيركل جمعيت پيشرفت و عدالت روز گذشته خبر داده بود كه ائتلاف اصولگرايان از جمعيت پيشرفت و عدالت برای حضور در شورای ائتلاف دعوت بعمل آورده است و افزوده بود كه دفتر سياسي جمعيت پيشرفت و عدالت چگونگی حضور جمعيت را در روزهای آتی مورد بررسی قرار خواهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار