دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: ما باید از این چالش‌ها فرار کنیم و اصول انقلاب را مد نظر قرار دهیم؛ ارزش‌های انقلاب نباید با چالش‌ها و درگیری‌ها بیهوده مواجه شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حسین فدایی دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی که در ششمین کنگره تشکل متبوعش سخن می‌گفت، با بیان این که ولایت بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما داده اظهار داشت: قطعا برای تحقق آرمان‌های انقلاب مهمترین مسئله‌ای که باید به آن توجه شود وحدت است.  
 
وی در ادامه افزود: در سایه وحدت می‌توانیم اهداف عالی نظام را تحقق بدهیم یکی از لازمه‌های این مسیر توجه به آرمان‌های انقلاب است ما نمی‌توانیم این آرمان‌ها را نادیده بگیریم و دائما باید متوجه این ارزش‌ها باشیم.
 
فدایی گفت: بحث دیگر مسئله محتوای وحدت است، متدینین باید نسبت به اصل گفتمان انقلاب به یک باور و تحلیل مشترک برسند گفتمان بلند مدت ما پیشرفت و عدالت اسلامی است و در ذیل این گفتمان تحقق اقتصاد مقاومتی قرار دارد.
 
وی یک سوال را در ادامه صحبت‌هایش مطرح کرد و در همین باره گفت: ما نسبت به فضای بین‌الملل و جهان چه تحلیلی داریم آیا باور داریم که یک دشمن قدار در حال تهدید نظام است؟
 
فدایی تاکید کرد: مومنین باید به یک برداشت مشترک از تحلیل شرایط برسند.
 
دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به این نکته که همه ما نقطات قوت انقلاب را مد نظر داریم ابراز داشت: در عین حال که فرآیند پیشرفت را پیموده‌ایم اما با یک سری چالش‌هایی مواجه هستیم که مهمترین آن مسائل اقتصادی است که اگر به این مهم توجه نداشته باشیم این مسئله برای دشمنان ابزاری برای فشار خواهد شد.
 
فدایی با بیان این که درگیری‌های جناحی در کشور به دشمن کمک می‌کند تصریح کرد: ما باید از این چالش‌ها فرار کنیم و اصول انقلاب را مد نظر قرار دهیم؛ ارزش‌های انقلاب نباید با چالش‌ها و درگیری‌ها بیهوده مواجه شود.  
 
وی با بیان این که لازمه رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب وحدت است خاطر نشان کرد: ولایت در مقام تبیین ارزش‌ها ما را در نیازها و مطالبات جاری کشور و با کارشناسی از ظرفیت‌های نظام به سمت اولویت‌ها هدایت می‌کند.
 
وی در ادامه تاکید کرد: هر جا که از تبعیت پذیری از ولایت فاصله گرفتیم نقطه ضعف ما بوده است.  
 
فدایی با بیان این که اختلاف‌های ایجاد شده آسیب‌های جدی را متوجه ما کرده است اظهار داشت: نظام سلطه در اختلاف افکنی بین ما سرمایه‌گذاری کرده است؛ باور کنید که صف آرایی سیاسی، جناح بندی‌ها و دو قطبی سازی که عده‌ای دنبال آن هستند برای دشمن سرمایه خواهد شد.
 
دبیر کل جمعیت ایثارگران در ادامه تاکید کرد: ما از ابتدای انقلاب شاهد گروه‌های متملقی بودیم که با شیرین زبانی توانستند محاسبات برخی از مسئولین را به هم بریزند حاشیه امن این گروه‌ها در جایی است که درگیری‌های سیاسی شکل بگیرند این‌ها در همه دولت‌ها هم بوده‌اند و بیشترین ضربات را وارد ساخته‌اند.  
 
فدایی با اشاره به این که از دولت انتظار داریم که تحت عنوان عقلانیت، تدبیر و امید بتواند در سامان دادن عقلانیت و رقابت‌های سیاسی در کشور و نهادینه ساختن ارزش‌های انقلاب و رفع مشکلات اقتصادی جلودار و پیشتاز باشد خاطرنشان کرد: ما اگر فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی نسبت به رفع مشکلات اقتصادی یک ارزیابی داشته باشیم فقط به این نقطه خواهیم رسید که همه ظرفیت‌های کشور را برای رفع این مشکلات بسیج کنیم ما خودمان را باید برای صحنه‌های عظیم و سرنوشت‌سازی که در پیش‌رو داریم آماده کنیم که در صورت غفلت آسیب‌های جدی متوجه کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جمعیت ، ایثارگران ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار