رقابت‌‌های لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان کشور به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد.

یاسین پیشرو و تلاش برای رسیدن به جایگاه نخست
 به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته چهارم مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری 6 و 7 دی برگزار می‌شود و یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات یاسین پیشرو است که تا هفته سوم نمایش خوبی از خود ارائه کرده است و در جدول بعد از نماینده اصفهان یعنی ذوب‌آهن قرار دارد وزنه‌برداران این تیم تلاش می‌کنند تا با عملکرد بهتری خود  را به جایگاه نخست این رقابت‌ها برسانند.

**محمدی: شرایط خوبی در تیم حاکم است

محمد صادق محمدی، مربی یاسین پیشرو در خصوص وضعیت تیم گفت: خوشبخت نه شرایط خوبی در تیم حاکم است و وزنه‌برداران تمرینات خود را ادامه می‌دهند و برای رقابت‌های فردا آماده هستیم.

وی تصریح کرد: برای تیم بهداد سلیمی که دوران مصدومیت خود را می‌گذراند و جابر بهروزی هم که سرماخورده و این هفته نمی‌تواند وزنه بزند.

محمدی تاکید کرد: با وجود وزنه‌برداران ملی‌پوش در صدد هستیم با عملکرد مطلوبی که تا پایان فصل به دست می‌آوریم جایگاه خود را تا رده بالاتر ارتقا دهیم.

**هاشمی: برای مسابقات فردا 80 درصد آماده‌ام

علی هاشمی در مورد شرایطش برای مسابقات هفته چهارم بیان کرد: بعد از مسابقات جهانی آمریکا اندکی خسته‌ام و  6،5ماهی که در اردوی آماده‌سازی تیم ملی بودم.

وی تصریح کرد: برای اینکه از نظر روحی آماده‌تر باشم باید برای برگزاری این رقابت‌ها یک مقدار فاصله می‌انداختند با این تفاصیل برای هفته چهارم 80 درصد آماده‌ام.

هاشمی عنوان کرد: تیم‌مان در جایگاه دوم مسابقات لیگ برتر قرار دارد و مهمترین هدفمان ایستادن در جایگاه نخست  می‌باشد.
هاشمی تاکید کرد: بعد از تغییر و تحولاتی  که در رده‌بندی مسابقات جهانی رخ داده است بنده از جایگاه هشتمی این رقابت‌ها به پنجمی بالا آمده‌ام.
وی دربخش دیگری از سخنانش گفت: توکلی مربی خوبی است و تمرینات منظم و منسجمی را برای وزنه‌برداران برگزار می‌کند.

**قلی‌زاده: هدفم رسیدن به تیم ملی است

محمد قلی‌زاده، عضو تیم یاسین پیشرو گفت: شرایط خوبی در تیم دارم و وزنه‌برداران تمرینات منظمی را دنبال می‌کنند و برای رقابت‌های فردا آماده می‌شوند.

وی تصریح کرد: تیم‌های حاضر در این مسابقات خیلی خوب کار می‌کنند ذوب‌آهن که در جایگاه نخست قرار دارد و یا تیم ملی حفاری  که در رده سوم با سایر رقبا می‌جنگد و یاسین نیز در رتبه دوم این مسابقات برای رسیدن به جایگاه بالاتر تلاش می‌کند.

وی در ادامه گفت: داوری‌ها هم تا ادامه بد نبوده است و مشکل خاصی نیست.

قلی‌زاده عنوان کرد: بیشتر وزنه‌برداران یاسین ملی‌پوش هستند و از بهترین‌‌های این ورزش هستند که هر کدام از آنها برای تیم می‌توانند امتیاز آوری کنند.

وی تاکید کرد: 13 سال است که وزنه‌برداری می‌کنم از این مدت 3 سال عضو تیم ملی نوجوانان و جوانان بودم و تلاش می‌کنم که به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم.

قلی‌زاده گفت: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی 50 روز دیگر در شوشتر برگزار خواهد شد سعی می‌کنم با عملکرد خوب در این رقابت‌های  راه را برای رسیدن به تیم ملی هموار کنم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار