مدیرکل اداره تسویه امور ورشکستگی قوه قضائیه گفت: بهره‌برداری از سرمایه‌ها و توسعه فعالیت‌های سبلان پارچه می‌تواند زمینه‌ساز توسعه تولید و صنعت در منطقه و حتی کشور شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نعمت‌الله حاج‌علی در بازدید از کارخانه سبلان پارچه اردبیل اظهار داشت: در زمان تحویل کارخانه سبلان پارچه به دلیل مشکلات به وجود آمده برای این کارخانه مجموعه خسارات برآورده شده کارشناسان در این کارخانه 11 میلیارد تومان بوده است.

وی با تاکید بر توسعه فعالیت‌های کارخانه سبلان پارچه گفت:‌ باید در این زمینه مسئولان همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم شاهد بازسازی و توسعه فعالیت‌ها در این کارخانه باشیم.

مدیرکل اداره تسویه امور ورشکستگی قوه قضائیه همچنین در مورد حقوق و مطالبات کارگران این کارخانه بیان کرد: این مطالبات کارگران مورد توجه بوده و اجازه نمی‌دهیم که فردی به این کارخانه آسیب‌زده و یا حقوق و مطالبات کارگران را نادیده گرفته و از بین ببرد.

حاج علی در مورد فعالیت مجدد کارخانه سبلان پارچه گفت:‌ یک سال بعد از پایان قرارداد این کارخانه، افراد حرفه‌ای برای به فعالیت در آوردن این کارخانه اعلام آمادگی کرده و این مجموعه به این افراد واگذار شد تا شاهد احیاء و توسعه فعالیت‌های این کارخانه عظیم در استان اردبیل باشیم.

وی با تاکید بر توسعه فعالیت‌های کارخانه سبلان پارچه اظهار داشت:‌ باید در این زمینه مسئولان همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم شاهد بازسازی و توسعه فعالیت‌ها در این کارخانه که می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال و توسعه استان اردبیل شود، باشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.