رئیس بیمارستان قائم اردبیل گفت: دومین بخش آنژیوگرافی استان اردبیل با هزینه 5 میلیارد تومان در بیمارستان قائم اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا صدیفی افزود: ما از سال 90 مجوز راه‌اندازی این بخش را دریافت کردیم و با تامین زیر‌ساخت‌ها و خرید مدرن‌ترین دستگاه از کشور آلمان موفق شدیم تا بخش آنژیوگرافی را برای اولین بار بعد از بیمارستان دولتی امام راه‌اندازی کنیم.

وی گفت: ما با تمام بیمه‌های پایه و تکمیلی برای ارائه خدمات به مردم قرارداد داریم و تلاشمان بر این است تا در این بیمارستان ارائه خدمات مطلوب‌تری را با ارتقای سطح هتلینگ این بیمارستان به انجام برسانیم.

رئیس بیمارستان قائم اردبیل تصریح کرد: به غیر از بخش چشم ما در بیمارستان قائم موفق شدیم تمام بخش‌ها را شامل آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و ... راه‌اندازی کنیم تا علاوه بر ارائه خدمات به هم‌استانی‌ها برای استان‌های مجاور و بیماران کشورهای همسایه ارائه خدمات کنیم.

صدیفی افزود: برای راه‌اندازی سایر بخش‌های مرتبط با آنژیوگرافی 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بتوانیم این مجموعه را راه‌اندازی کنیم.

وی از طرح توسعه بیمارستان قائم از 50 تخت به 100 تخت خبر داد و گفت:‌ به رغم برخی تصورات غلط از بالا بودن هزینه در بیمارستان‌های غیر‌دولتی تعرفه‌های ما منطبق بر تعرفه وزارت بهداشت و درمان و بر اساس درجه‌بندی بیمارستان است و با توجه به پوشش بیمه‌ای پایه و تکمیلی اکثر هموطنان هزینه‌های بستری و اعمال جراحی در سال‌های اخیر پایین آمده است.

وی ادامه داد: امیدواریم در این مجموعه با راه‌اندازی بخش آنژیوگرافی بتوانیم خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تری را ارائه کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.