با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اولین جلسه کمیته بانوان دهه فجر آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ در این جلسه مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به هفته پیش رو که بنا بر دستور مقام عالی استان به هفته اقوام ، ادیان ، همدلی و همزبانی نامگذاری شده ، اشاره و اظهار امیدواری کرد: انشاالله تلاش همگان و حفظ وحدت و همدلی راهگشای تمام مشکلات اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی باشد.

تاجفر، استان آذربایجان غربی را ترکیبی از ادیان و اقوام مختلف دانست که نیازمند برنامه ریزی و اهتمام ویژه است.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری مشارکت نمایندگان امور بانوان را به عنوان بازوان اجرایی امور زنان و خانواده در دستگاههای دولتی بسیار موثر قلمداد نمود و افزود: باید با گسترش روحیه برابری و برادری ، صرفنظر از قوم و دین و مذهب به جهانیان نشان دهیم که ایران مهد همدلی و همزبانی و حضور پشتکار زنان در عرصه های مختلف است.

تاجفر در ادامه ضمن اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده بانوان در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ، انتظار داریم بانوان توانمند استان حضور پررنگی در انتخابات داشته باشند.

ریاست جلسه با اشاره به اهداف کمیته بانوان دهه فجر در جهت کاهش هزینه ها ، پررنگ کردن نتیجه اقدامات و جلوگیری از موازی کاری برنامه ها خاطر نشان کرد: در صورت برگزاری برنامه ها به صورت همکاری بین دستگاهی، نتایج مثبتی حاصل خواهد شد که نشانه بسیار خوبی از همدلی و همزبانی دستگاهها است..

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری خواهان حضور چشمگیر بانوان در نمایشگاهها بصورت علمی و دانش بنیان ، و سوق دهی اقدامات و برنامه ها به مناطق روستایی ، عشایر ، بخش ها و شهرستانها شد.

در ادامه جلسه اعضاء به بیان برنامه های پیشنهادی و ابتکاری ادارات در دهه فجر پرداختند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.