بجنورد؛

خراسان شمالی نایب قهرمان مسابقات اتومبیلرانی

مسئول کمیته آموزش هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان گفت: نمایندگان استان نایب قهرمانی مسابقات اتومبیلرانی کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه ها خبرنگاران جوان از بجنورد، سهیل وطن خواه افزود: با پایان یافتن رقابت‌های اتومبیلرانی،تیم اتومبیلرانی استان در رقابت‌های چندجانبه دو دیفرانسیل کشوری در سبزوار پیگیری شد، عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

وی اظهار داشت: این تیم با حضور ۹ نفر در این رقابت‌ها شرکت کرد که رضا رام در کلاس چهار سیلندر کاربراتور توانست به مقام نایب قهرمانی دست یابد.

وطن خواه گفت: از بین ۳۴ نفر شرکت کننده احمد رضا قدمگاهی از خراسان رضوی، رضا رام از خراسان شمالی، مجید مقیمانی از خراسان رضوی سکوهای اول تا سوم کلاس چهار سیلندر کاربراتور را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه کاوه ناظر از تهران، اشکان زارع رفیع و حمیدرضا نعمتی از قزوین بر سکوهای اول تا سوم کلاس چهار سیلندر انژکتور از بین ۱۰ نفر شرکت کننده هستند،گفت: حسن بلوچیان از تهران، امین شهنواز از خراسان رضوی و محمد علیزاده از خراسان رضوی سکوهای اول تا سوم کلاس شش سیلندر کاربراتور را از بین ۲۰ نفر شرکت کننده به دست آوردند.

وطن خواه گفت:عناوین اول تا سوم را پوریا حسینی از تهران، علی جلیلی و رضا وزیری از خراسان رضوی در کلاس شش سیلندر انژکتور بدست آوردند.

گفتنی است این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت برگزار شد که در پایان تیم‌های خراسان رضوی، تهران، قزوین جایگاه اول تا سوم و خراسان شمالی در جایگاه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.