بازرسی سرزده موجب پلمپ یک بیمارستان خصوصی شد

دستور پلمپ یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران به علت عدم رعایت استانداردهای درمان و عدم تفکیک پسماندها و مشکلات زیست محیطی صادر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از بازدیدهای سرزده سرپرست دادسرای جرائم پزشکی و بهداشتی از یکی از بیمارستان های خصوصی در محدوده خیابان امام خمینی(ره)، تخلفات آشکار پزشکی و بهداشتی مشاهده شد که در ICU بیمارستان پزشک بیهوشی مقیم وجود ندارد و در داروخانه هم یک جوان با تحصیلات زیر دیپلم مشغول نسخه‌پیچی بود که طبق گفته معاون دادستان تهران به موجب قانون مربوط به مقررات امور پزشكی و دارويی دخالت فرد فاقد صلاحیت علمی و فنی در امر پزشکی و دارویی تخلف محسوب می‌شود.

همچنین در این بیمارستان هیچ نوع تفکیک پسماندی انجام نشده و بخش قابل توجهی از پسماندها بدون تفکیک در فضای بیمارستان رها شده بود که مسئولان این امر را تهدید علیه بهداشت عمومی عنوان کردند.

برهمین اساس، با توجه به تخلفات آشکار پزشکی و زیست محیطی در این بیمارستان خصوصی و همچنین گزارشات مردمی، بازدیدها از این بیمارستان ادامه داشت که در نهایت به علت عدم رعایت استاندادرهای درمان، عدم تفکیک پسماند ها و مشکل زیست محیطی از ادامه فعالیت بازماند و با توجه به اینکه ادامه فعالیت این بیمارستان خصوصی تهدیدی برای بهداشت و مضر برای سلامت جامعه تشخیص داده شد، دستور پلمپ این بیمارستان صادر شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
پدر من هم بر اتر احمال در این بیمارستان فوت کرد من کاری از دستم بر نیومد اونقدر بعد از این همه سال شوکه ام و دستم به هیچ جا بند نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۶ دی ۱۳۹۴
j
متاسفانه مسولین مربوطه به جای اینکه افراد خاطی را مجازات کنند بیمازستانی راکه نزدیک یک قرن سابقه دارد وصدها نفر دران نان میخورند رامیبندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۵ دی ۱۳۹۴
دوستانی که از بیمارستان سورنا گله دارین یه خبر خوب بهتون بدم.دقیقا همون بیمارستان سورناست که پلمپ شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
ناشناسی که در مورد بیمارستان سورنا نوشتی حالتو درک میکنم خاله منم پارسال برای یه خونریزی معده رفت این بیمارستان معلوم نشد چیکارش کردن که کارش به ای سی یو کشید بعد ده روزم فوت کرد هنوزم خونوادمون تو شوکه چون خالم جوونم بود.اون بیمارستان به نظر مناهمال توش زیاده اون ده روزی که ما اونجا بودیم خیلیا تو ای سی یو مردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
بیمارستان سورنا وضعیت بهداشتی اسفناکی دارد مادر من 20 روز در بخش ICU این بیمارستان بستری بود و در نهایت با اهمال کاری عوامل بیمارستان فوت نمودب ه وزارت بهداشت شکایت کرده ام که انشاالله رسیدگی نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۵ دی ۱۳۹۴
باسلام این بازدید کاش می شد از شهرهای دیگر بجز تهران و کلان شهرها انجام گردد. درخرمشهر وضعیت بیمارستانها از لحاظ بهداشتی صفر می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
ای آقای مهران مدیری کجایی که یاد خودت و در حاشیه ات بخیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۵ دی ۱۳۹۴
کارازسرزده گذشته توبیمارستانهای دولتی اگه ایست وبازرسی هم بزارن جواب نمیده.قبلا یه ترسی تو وجود کارمندان دولت وجود داشت ولی چندساله دیگه این حرفا نیست هر کی هرکاری دوست داره انجام میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۴ دی ۱۳۹۴
خوب شما که پلمبش کردید چرا اسمش رو نمیگید ؟؟ این چه قانون بی قانونیه که از متخلف با سر پوش گذاشتن بر هویتش دفاع میکنه ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۴ دی ۱۳۹۴
بازرسی یعنی سرزده و غیر سرزده که بازرسی نیست بازدید است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۴ دی ۱۳۹۴
اش انقدر شور شده بود که صدای اشپز هم درامد
آخرین اخبار