با توجه به ورود سامانه بارش از امروز تا روز شنبه انتظار ابرناکی مه آلودگی ، بارش متناوب باران و برف در مناطق جنوب غرب و غرب استان اصفهان را داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهانگفت: با توجه به ورود سامانه بارش از امروز تا روز شنبه انتظار ابرناکی مه آلودگی ، بارش متناوب باران و برف در مناطق جنوب غرب و غرب استان را داریم که از شدت بیشتری برخورد دار خواهد بود و این سامانه امروز و فردا در اکثر مناطق استان فعال است و به تدریج در روز شنبه از شرق استان خارج می شود.

لیلا امینی افزود:انتظار آب گرفتگی معابر، کولاک برف، لغزندگی واختلال در تردد وجود دارد که پیشنهاد می گرد د در جهت تردد در مسیرها نکات ایمنی و تجهیزات لازم در نظر گرفته شود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه میزان بارش باران در شهر اصفهان6/2 میلیمتراست بیان داشت: انتظار می رود در 4 ساعت آینده حداکثر دمای اصفهان به 5 درجه و کمینه دما ی اصفهان به صفر درجه برسد .

وی سردترین و گرمترین نقطه استان را به ترتیب میاندشت با 9 درجه زیر صفر وچوپانان با 8 درجه بالای صفر دانست و گفت :بیشترین میزان بارش در 24 ساعت گذشته در فریدونشهر به میزان 20 سانتیمتر بارش برف و 6/13 میلی متر باران بوده است.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارش برف و باران تصریح کرد:برخی محورهای مو اصلاتی استان اصفهان را لغزنده کرده است اظهار داشت:تردد در محورهای فریدونشهر-پشتکوه،خوانسار- دامنه،داران-الیگودرز ،سمیرم یاسوج،زرین شهر شهرکرد، سمیرم-شهرضا، شهرضا دهاقان، اردستان-نائین و اردستان-اصفهان با زنجیر چرخ امکان پذیر است. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۹ دی ۱۳۹۴
بد بود