دفتر توسعه آموزش عالی در دانشگاه فردوسی مشهد راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رییس دانشگاه فردوسی مشهد در مراسم تقدیر از دانش آموختگان برتر دانشگاه فردوسی مشهد با ارائه گزارشی از فعالیت های یک ساله دانشگاه گفت: بدون مساعدت و پشتیبانی این نیکوکاران، دانشگاه فردوسی مشهد نمی توانست به جایگاه فعلی خود دست یابد.

کافی، با بیان اینکه رویکرد دانشگاه در سال های اخیر تغییر کرده است، گفت: پایان کمیت گرایی و حرکت در مسیر کیفی از جمله اهداف دانشگاه بوده است.

وی با اعلام تاسیس دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش عالی در دانشگاه گفت: آمایش دقیق از آموزش عالی در دانشگاه و بررسی ایجاد رشته ها و مقاطع جدید در دانشگاه فردوسی مشهد توسط این دفتر انجام می شود.

رییس دانشگاه فردوسی جایگاه این دانشگاه در دیپلماسی علمی را ممتاز دانست و اظهار کرد: حضور 1300 دانشجو از 30 کشور دنیا در این دانشگاه، نشان از حرکت دانشگاه به سمت بین المللی شدن دارد.

کافی با اشاره به مقام برگزیده دانشگاه در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری کشور عنوان کرد: با تمام این فعالیت ها، با سند راهبردی دانشگاه فاصله داشته و باید تلاش های اعضای هییت علمی و دانشجویان بیشتر از این مقدار باشد.

وی با اشاره به تراز علمی خراسان بزرگ اظهار کرد: دانشجویان و دانش آموختگان حاضر در این مراسم عصاره دانشجویان دانشگاه هستند و باید برای اینکه خراسان همچنان به عنوان مهد علم و فناوری شناخته شود، تلاش کنند.

رییس دانشگاه فردوسی در پایان با تشکر از تلاش های بنیاد دانشگاهی فردوسی که با تمام توان در کنار مدیران دانشگاه قرار دارد، از مرحوم حکیمیان یکی از خیرین بنیاد دانشگاهی فردوسی به نیکی یاد و ابراز امیدواری کرد با الگو قرار دادن چنین افرادی، جمعیت خیرین دانشگاهی توسعه یابد.

 انتهای پیام//گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.