فرماندار سرخس گفت: حمل و نقل بعنوان یک شریان مهم اقتصادی، نقش اساسی در ارتقا جایگاه صادارات و واردات کالا در کشور دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سنجرانی در دیدار مدیر پایانه مرزی سرخس بهمراه جمعی از مدیران شرکت های حمل و نقل شهرستان ضمن تبریک هفته حمل و نقل افزود: حمل و نقل یکی از پایه های اساسی برای رشد و توسعه است و می بایست با فراهم سازی زیرساختهای لازم و بها دادن به سیستم حمل و نقل ، از این شاخص مهم برای توسعه و پیشرفت سرخس استفاده نماییم.

وی با تاکید بر نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل شهرستان گفت: سرخس متاسفانه با مشکل بیکاری و محرومیت رو به رو است که ما امیدواریم با ساماندهی و نوسازی ناوگان حمل و نقل بتوانیم از این ابزار برای ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان استفاده نماییم.

فرماندار سرخس افزود: با توجه به تفاهمنامه بین روسای جمهور ایران و ترکمنستان برای بالا بردن حجم مبادلات تا 60 میلیارد دلار ، عملیات ساخت پل دوم پایانه مرزی سرخس با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور آغاز شده است که این افق روشنی را برای رشد صادرات و واردات از این مرز نوید می دهد.

سنجرانی با اشاره به فرهنگ سازی رانندگی در شهرستان گفت : باید با آموزش های لازم و ارائه بسته های تشویقی و آموزشی بتوانیم فرهنگ سازی خوبی در امر رانندگی داشته باشیم تا شاهد کاهش تصادفات و میزان تلفات در شهرستان باشیم.

در پایان از رانندگان و شرکت های نمونه حمل و نقل شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.