مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: با وجود اینکه استان اردبیل در انتهای شبکه گازی کشور قرار دارد، حتی در صورت وقوع زمستانی سخت کمبود گاز نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی اسلامی افزود: هر چند هواشناسی وقوع زمستان سخت را نپذیرفته اما مدیریت بحران جلسات متعدد برگزار کرده تا دستگاه ها آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: ما هرچند بارش سیل آسا نخواهیم داشت اما برای آمادگی استان از آب منطقه ای و شهرداری‌ها خواستیم تا تمامی پل ها را لای روبی کنند.

به گفته مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل تمامی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های محلی ملزم شده‌اند آمادگی لازم داشته باشند و حتی برای مصرف یک ماه آرد روستاها نیز تدابیری اندیشیدیم.

اسلامی گفت: به ویژه در روستاهایی که مسیر ارتباطی سختی دارند سوخت در روستاها مورد توجه بوده و شرکت نفت ملزم شده تا جهت تامین سوخت مورد نیاز اقدام کند.

وی افزود: از سویی دوگانه سوز کردن نانوایی ها و گرمایش ادارات نیز قویا پیگیری می‌شود و کارخانه هایی که مصرف گاز بالا دارند برای سوخت دوم آن‌ها تدابیری اتخاذ شده است.

وی با تأکید به اینکه اردبیل در انتهای شبکه گاز رسانی کشور است و افت فشار در سایر استان‌ها در این استان نیز تأثیر دارد، متذکر شد: تمامی امکانات تجهیز شده و حتی هلال‌احمر ملزم شده چراغ نفتی های خود را افزایش دهد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: اردبیل ، نبود ، کمبود ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.