شیراز؛

توقیف محموله 540 کیلوگرمی تریاک در فارس

فرمانده انتظامی استان از كشف يک محموله ترياک 540 كيلوگرمی از يک دستگاه خودرو "تريلر" در استان فارس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: در پی اتخاذ تدابیری راهبردی مبارزه با قاچاقچیان مافیای مواد مخدر در استان فارس، پس از رصد اطلاعاتی و بهره گیری از امکانات فنی، مشخص شد افراد قاچاقچی قصد انتقال يك محموله سنگین موادمخدر را در پوشش حمل "تانکر سوختی" به استان فارس را دارند.

وي ادامه داد: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان در قالب چندین اکیپ عملياتي، ضمن کنترل محورهای ورودی استان، اقدام به شناسایی یک دستگاه کامیون کشنده "دنگ فنگ" كردند و پس از زیر نظر گرفتن خودرو مشخص شد قاچاقچیان  قصد دارند در اطراف کمربندی شیراز محموله را از خودرو کامیون تخلیه و ضمن بارگیری در خودروهای سبک، آن را به محل های دیگر انتقال دهند.

فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: ماموران ضمن متوقف كردن خودرو "كاميون" حامل موادمخدر، دو دستگاه خودرو "پژو" و "پرايد" كه قصد تحويل گرفتن محموله موادمخدر از اين كاميون را داشتند توقيف و چهار نفر از اعضاي اين باند را دستگير كردند.

سردار "گودرزي" گفت: در بازرسی از تانکر خودرو کامیون "دنگ فنگ" مقدار ۵۴۰ کیلوگرم تریاک كشف و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: توقیف ، محموله ، تریاک ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.