نماینده مردم دشتستان گفت: دولت هر زمان به موضوع معلمان و فرهنگیان می‌رسد منابع مالی ندارد.

چه کسی پاسخگوی ترک تحصیل فرزندان خانواده‌های فقیر است؟/دولت به فرهنگیان که می‎رسد جیبش‌خالیستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در پاسخ به اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره سوال «استفاده از نیروهای ناکارآمد و بازنشسته در آموزش و پرورش و عدم توجه به منابع انسانی و فرهنگیان از لحاظ بیمه سلامت»، گفت: آقای فانی وزارت آموزش و پرورش به تحرک و حرکت نیاز دارد که باید به این بخش توجه ویژه‌ای داشت.

نماینده مردم دشتستان در ادامه با اشاره به اجرای سند تحول آموزش و پرورش گفت: این سند با توجه به اینکه به خوبی از سوی همکاران شما تدوین و تهیه شد اما در اجرا نقایصی درآن مشاهده می‌شود که این نقایص باید هرچه سریعتر برطرف شود.

موسوی نژاد در ادامه با اشاره به جایگاه فرهنگیان در کشور گفت: آقای فانی شما باید مشخص کنید که چه اقدامات موثری در جهت شأن فرهنگیان انجام شده است چرا که ما مشاهده می‌کنیم مصاحبه‌های حضرتعالی حتی شخصیت و منزلت فرهنگیان را نشانه رفته است که این امر خود موجب بی‌انگیزگی فرهنگیان در کشور شده است.

این نماینده مجلس در ادامه  خطاب به فانی بیان داشت: آقای وزیر بهتر نیست کمی از حق و حقوق فرهنگیان در هیئت دولت حمایت کنید تا از این طریق فرهنگیان به جایگاه اصلی خود نزدیک شوند.

وی افزود: بنده معتقدم باید مشخص شود که وزارت آموزش و پرورش در جهت برطرف کردن خواسته‌های فرهنگیان چه اقداماتی انجام داده است.

موسوی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه دولت هر زمان به موضوع معلمان و فرهنگیان وارد می‌شود منابع مالی ندارد افزود: نباید این رویه ادامه پیدا کند چرا که فرهنگیان جایگاه خاص خود را دارند. 

این عضو کمیسیون انرژی با اشاره به عدم نیروی انسانی در مناطق محروم گفت:آقای وزیر کمبود نیروی شدید نیروی انسانی مخصوصا در مناطق محروم دانش آموزان را از رسیدن به مدارج تحصیلی دور کرده است.

وی افزود: بنده در سفری که به روستایی داشتم آنجا مشاهده کردم که خانواده‌ای به دلیل صرف هزینه‌های مالی در رفت وآمد فرزندشان به مدرسه از تحصیل فرزندشان جلوگیری کرده‌اند. آقای فانی چه کسی باید جوابگوی این موارد باشد؟

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۲ دی ۱۳۹۴
کسی به این حرف ها گوش نمی دهد.امروز 3 ام دی شده ولی باز هم از حقوق آذر خبری نیست.از کجا پیگیری کنیم؟؟؟تا کی؟؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
احسنت بر جناب موسوی بالخره یکی حرف ما فرهنگیان رو به آقای وزیر گفتند
آخرین اخبار