از سرانه 20 سانتی‌متری ورزشی تا کسب مدال های رنگارنگ در شهر قدس

رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر قدس گفت: سرانه ورزشی در شهر مذکور 20 سانتیمتر است اما با وجود چنین مسئولیتی تاکنون 110 مدال در رشته‌های گوناگون و متعدد توسط ورزشکاران این منطقه کسب شده است.

حسین نوروزی رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش موثر ورزش در پویایی، سرزندگی و سلامت اجتماعی اظهار داشت: امروزه  پرداختن به فعالیت‌های ورزشی باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ها در عرصه بهداشت و درمان و آسیب‌های اجتماعی می‌شود و به واقع هر آن‌چه در این حوزه هزینه و کار شود بازدهی و خروجی آن در ابعاد گوناگون فرهنگی، اجتماعی و سلامت جامعه متجلی می‌شود.

وی افزود: شهر قدس از زمره مناطقی در استان تهران محسوب می‌شود که  از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که با وجود کمبود و محدودیت‌های شدید زیرساختی به توفیقات بسیار برجسته و شایسته‌ای دست یافته‌اند.

نوروزی گفت: کسب 110 مدال طلا، نقره و برنز و حضور و درخشش در میادین جهانی، بین‌المللی و کشوری موید توانمندی‌های قابل توجه این شهر است.

رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر قدس یادآور شد: نباید از نظر دور داشت که نقش سازنده مدیریت شهری در حمایت و پشتیبانی از عرصه ورزشی و فعالان این حوزه بسیار کم‌نظیر است و مجموعه شورای شهر و شهرداری قدس برای استمرار موفقیت‌های موجود در حد توان امکانات و چارچوب‌های قانونی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار