شهردار قدس گفت: فرسودگی ناوگان اتوبوس‌رانی درون ‌شهری قدس یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما محسوب می‌شود و امیدواریم با حمایت و توجه ویژه نهادهای فرادستی ناوگان مورد اشاره با تقویت و بهبودی هرچه مطلوب‌تری همراه شود.

کولیوند:ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قدس نیازمند حمایت جدی است
محمد صادق کولیوند شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش حائز اهمیت حمل‌ونقل در رشد و شکوفایی شهری اظهار کرد: شهر قدس یکی از مناطق پرجمعیت در جوار پایتخت می‌شود که به طور طبیعی با توجه به کثرت جمعیتی موجود تقاضا برای بهرگیری و استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی در آن بالا است.

وی افزود: 110 دستگاه در این شهر فعال است اما متأسفانه به دلیل عدم واگذاری اتوبوس در طول یک دهه اخیر با فرسودگی شدیدی در این عرصه مواجه هستیم.

شهردار قدس گفت: در طول سنوات گذشته همواره سعی شده با بازسازی و تعمیر ناوگان اتوبوس‌رانی روند حمل‌ونقل با خللی همراه نشود اما استمرار شرایط موجود نویدبخش به نظر نمی‌رسد وحوزه مذکور نیازمند توجه هرچه بیشتری است.

کولیوند گفت: در حال حاضر قیمت هر دستگاه اتوبوس 400 تا 500 میلیون تومان برآورد می‌شود و تأمین 10دستگاه اتوبوس نیازمند اعتبار 4 تا 5 میلیارد تومانی که درشرایط موجود است در توان مدیریت شهری قدس نیست.

وی افزود: اتوبوس‌های شهری قدس به بخش خصوصی واگذار شده و ما نیز به نوبه خود همواره سعی کرده‌ایم با حمایت‌های مضاعف و مستمر انگیزه لازم را برای ارائه خدمات از سوی فعالان این بخش حفظ کنیم.

شهردار قدس یادآور شد: درصورت اعلام واگذاری اتوبوس و در نظر گرفتن سهمیه‌ای از سوی نهادهای فرادستی آمادگی این امر وجود دارد که از سوی مدیریت شهری اتوبوس تهیه و با قیمت کمتری در اختیار متقاضیان بخش خصوصی قرار داده شود تا روند حمل‌ونقل شهری در قدس با ارتقای کمی و کیفی هرچه بیشتری همراه شود.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار