مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین از انجام بیش از 200 مأموریت امدادی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛پیمان نامدار گفت : در روز گذشته بیش از 74 مورد مأموریت فوریت پزشکی در سطح استان قزوین انجام شده است.

وي افزود: در مأموریت‌های انجام شده 14 مورد مربوط به حوادث تصادفی و 60 مورد نیز مربوط به حوادث ناشی از بیماری‌های قلبی، تنفسی و حوادث دیگر بوده که خدمات امدادی انجام شده است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در روز جمعه 27 آذرماه سال جاری 78 مورد مأموریت امدادی در این استان انجام گرفته که 13 مورد از این مأموریت‌ها مربوط به حوادث تصادف جاده‌ای بوده است.

نامدار به تعداد خدمات و اعزام امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین در روز پنج‌شنبه 26 آذرماه اشاره کرد و گفت: در روز پنج‌شنبه 82 مورد مأموریت از سوی این مرکز انجام شده که در این مأموریت‌ها 23 مورد تصادفی و 59 مورد مربوط به بیماران قلبی و تنفسی بوده است.

این مسئول تشریح کرد: میانگین زمان رسیدن امدادگران به محل حادثه جاده‌ای در کشور 15 دقیقه بوده که نسبت به دیگر استان‌ها، استان قزوین با 40 درصد پیشرفت عملکردی داشته و به میانگین 8 دقیقه دست یافته است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان این استان می‌توانند با تماس 115 با مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در صورت وقوع مشکل پزشکی درخواست کمک و امدادرسانی کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهاي پيام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.