نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: افزون بر دو میلیارد دلار اعتبار برای تکمیل پتروشیمی بیدبلند 2 در بهبهان اختصاص یافته است

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غلامرضا تاجگردون افزود : بیکاری در حال حاضر یکی از معضلات و مشکلات مهم کشور بوده که باید در این خصوص با تدبیر و برنامه‌ریزی گام برداشت.

وی افزود: در خصوص بیکاری باید گفت کل کشور از این وضعیت رنج می‌برد و این تنها مشکل یک حوزه یا شهرستان نیست.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نرخ بیکاری در استان‌های در حال توسعه و زاگرس‌نشین بالا بوده و حدود 12 شهر در کشور نرخ بالای 50 درصد بیکاری دارد.

تاجگردون بیان کرد: از دیگر مشکلات در خصوص بیکاری وجود جوانان تحصیلکرده و دانشگاهی که آمار زیادی از بیکاران کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده خود در خصوص کاهش نرخ بیکاری در گچساران و باشت گفت: ‌دولت به تنهایی توانایی حل مشکل بیکاری را ندارد ‌و یکی از راه‌های مهم ایجاد اشتعال‌ مشارکت جدی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

تاج‌گردون با بیان اینکه نباید برای خلق اشتعال تنها به کارخانجات صنعتی اکتفا کرد، گفت:‌ یکی از راه‌های ایجاد اشتغال راه‌اندازی پتروشیمی گچساران بوده که در حال حاضر در حال تکمیل است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای راه‌اندازی پتروشیمی گچساران، پتروشیمی بیدبلند 2 باید راه‌اندازی شود.

تاج‌گردون یادآور شد: افزون بر 2 میلیارد دلار اعتبار برای تکمیل پتروشیمی بیدبلند 2 در بهبهان اختصاص یافته که با تکمیل آن پتروشیمی گچساران نیز بعد از ساخت، فعال و سبب ایجاد اشتغال می‌شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.