در نخستین روز ثبت نام؛

نام نویسی 21 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری

در نخستین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری 21 نفر نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ این 21 نفر شامل 6 نفر در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان، 6 نفر در حوزه انتخابیه لردگان، 5 نفر در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، و 4 نفر در حوزه انتخابیه بروجن می باشد.

نام نویسی داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز شنبه 28 آذر همزمان با سراسر کشور در فرمانداری های 4 حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری آغاز و تا جمعه آینده 4 دی ماه به مدت یک هفته ادامه دارد.

داوطلبان در این مدت از ساعت 8 صبح تا 16 و سی دقیقه هر روز می توانند برای ثبت نام در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان به فرمانداری شهرستان شهرکرد، در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به فرمانداری شهرستان اردل، در حوزه انتخابیه لردگان به فرمانداری شهرستان لردگان و در حوزه انتخابیه بروجن به فرمانداری شهرستان بروجن، یا به وزارت کشور مراجعه کنند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 7 اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.