فرمانده انتظامي شهرستان "رستم" از دستگيري يك سارق احشام، كشف چهار فقره سرقت و 47 راس احشام مسروقه از وي در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "محمد اسلامی" اظهار كرد: در پي کسب خبري مبني بر اينکه جواني 31 ساله اهل و ساکن يكي از استان هاي همجوار استان فارس، اقدام به سرقت احشام از اين استان مي کند و در بازار به فروش مي رساند، رسيدگي به موضوع در دستورکار ماموران پليس آگاهي شهرستان "رستم" قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي، موفق شدند اين سارق احشام را شناسايي و وي را در مخفيگاهش دستگير كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان "رستم" افزود: در بازجویی به عمل آمده از سارق دستگير شده، او به سرقت 47 فقره سرقت احشام در چهار فقره سرقت اقرار كرد.

سرهنگ "اسلامی" خاطرنشان كرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي برای سير مراحل قانوني، تحويل مقامات قضائي و از آن طريق روانه زندان شد. 

 فرمانده انتظامي شهرستان رستم گفت : بی توجهی به توصيه‌هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از احشام و اعتماد بيش از حد به افراد ناشناس از عواملي است كه زمينه‌ساز بروز سرقت از دامداري ها است كه شهروندان باید در پيشگيري از سرقت توجه به توصيه‌هاي پليس را مورد تاكيد قرار دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: زندان ، پایان ، سارق ، احشام ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.