سومين نمايشگاه تخصصي ساخت داخل تجهيزات صنعت نفت خوزستان امروز در اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دبير اجرايي اين نمايشگاه گفت: اين نمايشگاه با حضور ٣٠٠ شرکت و سازنده داخلي، دانشگاه ها، مراکز علمي، پژوهشي و شرکتهاي دانش بنيان که در زمينه ساخت قطعات و تجهيزات مورد استفاده در صنايع نفت، گاز، پالايش، پتروشيمي و حفاري فعاليت مي کنند، برپا شده است.

فرهاد فروتن افزود: شرکت کنندگان اين نمايشگاه در ٢٩٠ غرفه جانمايي شده اند که ٥٠ درصد آنها از شرکت هاي استان خوزستان و ٥٠ درصد نيز از ساير استان ها هستند.

وي عنوان کرد: در اين نمايشگاه، چند سمينار و نشست تخصصي با حضور نمايندگان شرکت ها، دانشگاه ها و مراکز عملي و پژوهشي با محوريت اقتصاد مقاومتي براي ورود به دوران پساتحريم برگزار مي شود .

دبير اجرايي سومين نمايشگاه تخصصي ساخت داخل تجهيزات صنعت نفت خوزستان گفت: سومين نمايشگاه ساخت داخل در فضايي به مساحت ١٣ هزار و ٥٠٠ مترمربع برگزار مي شود که ١٠ هزار مترمربع فضاي آن مسقف و سه هزار و 500 متر مربع آن در فضاي باز است که فضاي نمايشگاه نسبت به سال گذشته ٣٥ درصد افزايش يافته است.

نمايشگاه تخصصي ساخت داخل از سوي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب، و شرکت ملي حفاري ايران و شرکت نمايشگاه بين المللي خوزستان برگزار مي شود.

اين نمايشگاه تا اول دي ماه همه روزه از ساعت ٩ صبح تا ١٧ در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي خوزستان، پذيراي متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان است .

انتهای پیام/س


برچسب ها: خوزستان ، نمایشگاه ، سومین ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.