رئیس کل دادگستری یاسوج عرصه انتخابات در کشور را تجلی اقتدار و شکوفایی کشور دانست و گفت: همواره یکی ازمهمترین راه های نفوذ و رخنه دشمن برای ایجاد توطئه و تفرقه در ارکان مختلف نظام همین عرصه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی افزود: این دستاوردها و موفقیت های بزرگ و تمامی حرکت های مثبتی که در این دولت دست به دست هم داده ایجاب می کند که باید در آزمون عظیم انتخابات نیز سربلند بیرون بیاییم.

وی به مدیران اجرایی و دست اندرکاران امر انتخابات هشدار داد ضمن رعایت ضوابط و قوانین در این عرصه باید همواره مراقب بیان، رفتار و کردار کاری خود و دستگاه مربوطه خود باشند.

وی اظهار کرد: برای یک فرد سیاسی و یا مدیر اجرایی شخصیت حقیقی و حقوقی آن تفاوت چندانی ندارد و باید همیشه مراقب رفتار و کارکرد مدیریتی و سیاسی خود بود.

مزارعی یادآور شد:هرگونه استفاده از اموال دولتی ، استخدام های وقراردادهای غیرقانونی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی نیز به دقت رصد خواهد شد.

وی تاکید کرد: در صورت تایید و اعلام گزارش مبنی بر تخلف و سوء استفاده های دولتی و سازمانی از سوی مدیران دستگاه قضایی نیز بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهد کرد.

مزارعی یادآور شد: رویکرد مدیران دستگاه های مختلف اجرایی به عنوان سفیران انقلاب و نظام اسلامی به موضوع حساس انتخابات باید بدور از هرگونه سیاسی کاری، نگاه های قومی، طایفه ای و گروهی باشد.

مزارعی از مسئولان و متولیان امور اجرایی خواست تا بدون حاشیه ، خط و مشی های جناحی و قومیت گرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: دستگاه های امنیتی ، قضایی و انتظامی استان نیز با مدیران و افرادی که بخواهند اذهان مردم را دچار تشویش کنند، کوتاه نخواهد آمد.

مزارعی حساسیت های قومی، طایفه ای و برخی حرکت های سیاسی را در کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد و افزود: مردم نیز باید با هوشیاری کامل و بدون حاشیه به این عرصه مهم سیاسی ورود کنند.

مزارعی اظهار کرد: دستگاه قضایی نیز با دقت، ظرافت و با قاطعیت موضوع انتخابات امسال در استان را رصد و با افراد اعم از نامزدهای انتخاباتی، گروه ها و جریان های سیاسی که به انحاء مختلف سعی در ایجاد تنش و بی نظمی در این زمینه را دارند با صلابت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.