امام جمعه یاسوج گفت: انتخاب نمایندگان مجلس بر اساس احساسات نباشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز پیوند حوزه و دانشگاه و با یادی از عالم مجاهد آیت‌الله شهید مفتح افزود : حوزه و دانشگاه باید در عمل با یکدیگر وحدت داشته باشند.

وی بیان کرد: دشمن برای دو قشر طلبه و دانشجو نقشه‌های بسیاری کشیده که یکی از این نقشه‌های شوم دشمن ایجاد اختلاف در بین حوزه و دانشگاه است.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه دو قشر طلبه و دانشجو از مهم‌ترین ارکان کشور برای توسعه و پیشرفت هستند خواستار همدلی و همکاری بیشتر حوزه و دانشگاه شد.

حسینی در خطبه‌ دوم امروز نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن برای این انتخابات نیز خواب‌هایی دیده است لذا باید انتخاباتی پرشور و سالم و در کمال آرامش داشته باشیم.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که باید در انتخابات در نظر گرفت پرهیز از قوم‌گرایی و طایفه‌گرایی در انتخابات است که به آن صدمه وارد می‌کند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه همچنین در انتخابات باید بر اساس منطق و آینده‌نگری و انتخاب اصلح رأی داد، افزود: نباید آینده‌نگری و انتخاب اصلح را فدای احساسات کنیم.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.