در همایشی از برگزیدگان سی و سومین دوره مسابقات کشوری دانش آموزی قرآن ، عترت و نماز، در گیلان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛در این همایش از 9 برگزیده مسابقات کشوری قرآن، عترت و نمازدانش آموزی که مرداد ماه در مشهد بر گزار شده بود ، تجلیل شد.

در سی و سومین دوره مسابقات قرآنی امیدرضا رحیمی در حفظ 20 جزء مقام اول ، فاطمه راسخ محمدی پور در حفظ 10 جزء مقام اول، فاطمه قلی پور در حفظ 5 جزء مقام دوم، امیرمحمد دیده بان در حفظ 5 جزء مقام چهارم، زهرا مرادی در حفظ 20 جزء مقام چهارم، زهرا بخشی پور در حفظ کل مقام چهارم ، سیده زهرا فلاح عباسی در صحیفه سجادیه مقام چهارم، محسن تقی پور در تفسیر قرآن مقاتم چهارم و زینب عموزاده در احکام مقام پنجم را کسب کردند.

حمیرا زکی پور معاون پرورشی و پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در مرحله استانی این دوره از مسابقات 288 برگزیده از شهرستانهای استان گیلان شرکت کردند که از این تعداد 96 نفر به مسابقات کشوری اعزام شده بودند که 9 نفر برگزیده شده بودند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان هم در این مراسم گفت: یکی از مهمترین رسالت های آموزش و پرورش در حوزه پرورشی، ترویج فرهنگ قرآن و نماز است.

مهدی حاجتی افزود: باید تلاش کنیم تا فرهنگ قرآنی از کودکی به دانش آموزان آموزش داده شود تا در مقابل هجمه های دشمنان محافظت شوند.

وی تصریح کرد: باید سبک زندگی پیامبر ، ائمه اطهار و فرهنگ اقامه نماز درآموزشگاههای سراسر استان گیلان آموزش داده و نهادینه شود.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.