فیلمم را به جشنواره فجر نخواهم داد

«آلتینای» جدیدترین اثر بلند سینمایی شاهین باباپور در مقام کارگردانی است که تولید آن سال آینده آغاز می‌شود.

شاهین باباپور کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین فعالیت سینمایی خود گفت: در اردیبهشت ماه با یک گروه بسیار خوب و دوست‌داشتنی برای ساخت فیلمی به نام «آلتینای» عازم بجنورد هستیم  نام این فیلم در زبان ترکمن یعنی «تکه‌ای از ماه» است.

وی افزود: در فیلم «آلتینای» به فرهنگ اسب ترکمن که سال‌ها است کشورهای دیگر درصدد دزدیدن او و نامش هستند و منطقه‌‌ای به اسم جرگلان که تنها منطقه‌ در دنیا است که فرشهای ابریشمی دورو و قیمتی در آن تولید می شود، می‌پردازیم.

این کارگردان ادامه داد: «آلتینای» فیلمی سخت و برخلاف دیگر کارهای من که همه به عنوان فیلم‌های گیشه ای و کمدی می‌شناسند کاملا جدی و دیدنی خواهد بود.

باباپور در مورد بازیگران «آلتینای» بیان کرد: سعی می‌کنم از بازیگران خوب، نامدار و غیر کلیشه‌ای استفاده کنم که می‌توان از حسین توشه و حسین محجوب نام برد.

این کارگردان در خصوص لوکیشن و پخش «آلتینای» تصریح کرد: تمام لوکیشن‌های فیلم در خراسان شمالی خواهد بود و قطعا به جشنواره نخواهم داد چون جشنواره محل یک سری آدمهای خاص است و به این جهت حضور در آن حداقل برای من سودمند نخواهد بود، اگر پخش کننده مقتدری پیدا شد که از اول تا آخر به پای فیلم بایستد سال 95 اکران عمومی خواهیم کرد غیر از آن به بخش هنر و تجربه خواهیم داد شاید دو نفر پیدا شوند و برای ما دست بزنند.

«آلتینای» به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه‌کنندگی موحد مهر ساخته می‌شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار