سوال اینجاست که چرا "بشار اسد" فرمانده "تایگر فورس ارتش سوریه" تشویق کرد؟

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سرهنگ ستاد "سهیل حسن" اخیرا از سوی "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه با دو رتبه تشویق به درجه سرلشگری ارتقا یافته و امروز او جز مقامات و مسئولان مهم نظامی ارتش سوریه به حساب می‌آید.

اما سوال اینجاست که چرا "سهیل حسن" درجه سرلشگری را اخذ کرده و این موضوع به توانمندی های فرمانده "تایگر فورس ارتش سوریه" باز می گردد.


چرا

** توفیقات فرمانده "تایگر فورس ارتش سوریه" ارتش سوریه

سهیل حسن در عملیات‌های مهمی ایفای نقش کرده و توانمندی اجرایی خود را نشان داده که نمونه آن پیروزهای های متعدد در نبرد علیه تکفیری‌ها در جبهه "حلب" ، "حما" ، "حمص" و ... بوده است.


یک منبع آگاه در لشکر فاطمیون در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره ارتقا درجه اظهار داشت:"سهیل حسن" فرمانده "تایگر فورس ارتش سوریه" با دو رتبه ارتقا به درجه سرلشگری دست یافته است.

وی ادامه داد: این تشویق با خاطر موفقیت‌های "سهیل حسن" در میادین نبرد علیه تروریست‌ها بوده است.

**"بشار اسد" سال گذشته درجه سرلشگری را به فرمانده "تایگر فورس ارتش سوریه" اهدا می کرد

البته "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه، سال گذشته قصد داشت درجه سرلشگری را به "سهیل حسن" اهدا کند، اما چون وی در میادین نبرد علیه تروریست‌های تکفیری حضور داشت، این امر میسر نشد.

سرلشگر ستاد "سهیل حسن" فرمانده "تایگر فورس ارتش سوریه" در جبهه نبرد "حلب" و "ریف" آن ، به موفقیت‌های بزرگی نائل شده که نمونه آن در آزادسازی و شکست و حصر فرودگاه "کویرس" که پس از این پیروزی فرمانده "تایگر فورس ارتش سوریه" در کنار فرودگاه مذکور سجده شکر به جای آورد.

در مجموع به دلیل رشادت‌های سهیل حسن در نبردهای ارتش سوریه با تروریست‌ها، موفقیت در حصر شکست "کویرس" پیروزی‌های در "ریف جنوبی حلب" و دستاوردهای انبوه در نبردهای سرنوشت‌ساز "بشار اسد" فرمانده "تایگر فورس ارتش سوریه" را به درجه سرلشگری ارتقا داد.

 گزارش محمد زرچینی

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، بشار اسد ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار