رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گفت: در صورت رعایت بهداشت فردی هیچ مشکلی مردم را تهدید نخواهد کرد و افرادی که دارای بیماریهای زمینه ای هستند نیز باید بیشتر مراقب خود باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در جلسه پیشگیری و درمان آنفلوآنزا گفت: در صورت رعایت بهداشت فردی هیچ مشکلی مردم را تهدید نخواهد کرد و افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند نیز باید بیشتر مراقب خود باشند.

 دکتر پیمان پاکزاد اظهار داشت: تا بحال هیچ مورد فوتی ناشی از این بیماری در شهرستان کنگاور نداشته ایم و شایعه مرگ زن جوان کنگاوری بر اثر آنفلوآنزا دروغ بود و مرگ این فرد بر اثر مشکل قلبی و نوسان شدید فشارخون بوده است.

وی افزود: از همه شهروندان تقاضا داریم توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند وبدون نگرانی به شایعات زندگی عادی خود را ادامه دهند، اما جانب احتیاط را رعایت کنند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان کنگاور نیز با بیان اینکه بیمارستان شهید چمران کنگاور هم اکنون مجهز به اتاق ایزوله تنفسی است، گفت: همه ادارات با تعامل و هم افزایی، ما را در کنترل آنفولانزای H1N1 یاری کنند، چرا که پیش‌بینی می‌شود موج جدیدی از بیماری آنفلوآنزا درهمین هفته در راه باشد و شرایط سختی در پیش داشته باشیم.

 دکتر طاهره خزایی اضافه کرد: از امروز آموزش‌های مناسبی در جهت پیشگیری و مباره با این بیماری در سطح مدارس و پیش دبستانی ها توسط تیم پزشکی مجرب آغاز و تلاش ما بر این است که به زودی همه مدارس را پوشش دهیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.