یکی از قربانیان شکنجه‌های داعش از مسلمانان جهان خواست برای مقابله با عقاید و ایدئولوژی گروه‌های افراطی با یکدیگرمتحد شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گیزمودو؛ "عیان هرسی علی،" دختر 30 ساله‌ای که خود قربانی شکنجه‌های گروه‌های افراطی به اصطلاح اسلامی است، پس از پناهندگی به هلند ادامه تحصیل داد و هم اکنون به عنوان مترجم یکی از اعضای برجسته پارلمان این کشور مشغول به کار است. او حساب توییتری با نام " بار دیگر فکر کنید، از عقاید افراطی دور شوید" راه اندازی کرده است و مسلمانان جهان را نسبت به حفظ حقیقت دین اسلام مسئول می‌داند. وی در این باره گفت: در شبکه‌های مجازی، اخبار، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها جنبشی علیه داعش به راه افتاده است که ماهیت اصلی آن اشاعه نوعی اسلام هراسی است. مسلمانان باید مراقب باشند، به نام مبارزه با داعش، دین مبین اسلام نشانه گرفته شده است بطوریکه از آن به عنوان مذهبی حامی خشونت و کشتار یاد می‌شود. 

قربانی شکنجه‌های بی‌رحمانه داعش: اسلام واقعی را از افراطی‌گری متمایز کنید

"عیان" سالها پیش به دست عناصر افراطی مدعی بودند اسلام‌گرا هستند، اسیر و تحت شدیدترین شکنجه‌ها قرار گرفت. تروریست‌ها وی را مورد آزار جنسی قرار دادند و "تئو ون گوک،" همراه "عیان" را به طرز فجیعی کشتند. برگه‌ای تهدید آمیز بر روی جسد بی‌جان "تئو" دوخته شد و در آن "عیان" را تهدید به مرگ کردند.

قربانی شکنجه‌های بی‌رحمانه داعش: اسلام واقعی را از افراطی‌گری متمایز کنید

"عیان" کمپینی در حمایت از اسلام به راه انداخته است که از مسلمانان می‌خواهد فریب تبلیغات شوم داعش یا هر گروه تروریستی دیگری را که ادعای مسلمان بودن می‌کنند، نخورند. ممکن است برخی از این مسلمانان نتوانند متوجه تفاوت حقیقت اسلام با آنچه تروریست‌ها ترویج می‌دهند شوند و از دین خود روی گردان شوند. در برخی موارد نیز ممکن است فریب این تبلیغات را خورده و به عضویت گروه‌های افراطی درآیند.

قربانی شکنجه‌های بی‌رحمانه داعش: اسلام واقعی را از افراطی‌گری متمایز کنید

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار