برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی، وضع هوا، کشور اینجا کلیک کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعات کامل از آخرین خبرها از راه های مواصلاتی کشور را می توانید مشاهده نماید.

محور شمشک به دیزین همچنان مسدود است


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از وجود ترافیک سنگین در محور کرج- قزوین خبر داد و گفت: رانندگان در زمان ترافیک با حفظ خونسردی به حقوق دیگران احترام بگذارند تا کمتر شاهد وقوع تصادفات باشیم.

محور شمشک به دیزین مسدود/ محدودیت ترافیک در اهواز

رانندگانی که قصد سفر به محورهای کوهستانی استان البرز را دارند، باید با تجهیزات کامل زمستانی در این مسیرها تردد کنند و احتیاط هنگام رانندگی را مد نظر داشته باشند.

 
کندی و محدودیت ترافیک در اهواز در پی آب‌گرفتگی خیابان‌ها

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از کندی و محدودیت ترافیک در معابر و خیابان‌های سطح شهر اهواز به دلیل بارندگی شدید و آب‌گرفتگی خیابان‌ها خبر داد و گفت: با توجه به این شرایط، از شهروندان خواهش می‌کنیم در این ساعات تا جایی که مقدور است از خانه بیرون نیایند یا در صورت خروج از منزل، از استفاده از وسایل نقلیه شخصی خودداری کرده و حتما با وسایل نقلیه عمومی تردد کنند.
 
محور شمشک به دیزین مسدود/ محدودیت ترافیک در اهواز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر در سطح شهر اهواز سرعت ترافیک به شدت کاهش یافته و خودروها با سرعت کم در حال تردد هستند.

این شرایط موجب می‌شود ترافیک در خیابان‌ها متراکم شده و تخلیه بار ترافیکی به کندی انجام شود و مجموع این شرایط موجب راه‌بندان و انسداد خیابان‌ها خواهد شد.

مدارس استان اردبیل تعطیل شد

بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان اردبیل در سری صبح مدارس پیش‌دبستانی در اردبیل و پیش‌دبستانی و ابتدایی در خورش رستم خلخال به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شد.

محور شمشک به دیزین مسدود/ محدودیت ترافیک در اهواز

با ورود سامانه بارشی از عصر دیروز در مناطق مختلف استان به ویژه جنوب این استان بارش برف آغاز شده و در برخی از مناطق مرکزی نیز بارش‌ها به صورت باران است.

بر همین اساس این سامانه بارشی تا عصر امروز در مناطق مختلف استان فعال خواهد بود و به تدریج از روز چهارشنبه این سامانه از محدوده استان اردبیل خارج خواهد شد.

تردد در محورهاي استان زنجان فقط با زنجير چرخ

رییس پلیس راه استان زنجان با اشاره به ادامه بارش برف شدید که از دیشب در استان آغاز شده گفت: همه محورهای استان زنجان لغزنده است و هیچ راننده ای بدون زنجیر چرخ حق رفت و آمد در محورها را ندارد.

محور شمشک به دیزین مسدود/ محدودیت ترافیک در اهواز

خوشکام،مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: مه غلیظ در محور زنجان، طارم و زنجان، قزوین موجب شده تردد به سختی انجام شود.

نجات 50 ماشین گرفتار در برف در یاسوج

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی این استان گفت: 50 ماشین گرفتار در برف در منطقه جوی خانه شهرستان چرام با همکاری نیروهای راهداری نجات یافتند.

علی شیر محمدی با اشاره به بارش برف سنگین در منطقه جوی خانه شهرستان چرام افزود: بیش از 30 سانتی متر در این منطقه برف باریده است.

محور شمشک به دیزین مسدود/ محدودیت ترافیک در اهواز

وی اظهارکرد: شماری خودرو مسافران از عصرهنگام تاکنون در این منطقه گرفتار بودند که با تلاش نیروهای راهداری نجات یافتند.


کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ادامه بارش برف تا امشب وضعیت جوی امروز استان زنجان را ابری و مه آلود همراه با بارش برف در اواخروقت کاهش ابرپیش بینی کرد.


مدارس برخی از شهرستان ها و مناطق استان کردستان به علت بارش دومین برف پاییزی، برودت هوا و لغزندگی معابر تعطیل شد.



در حال بروز رسانی....



انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.