مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بارش برف از عصر دیروز در محورهای مواصلاتی استان آغاز شده گفت: 218 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های بالشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج علی‌شیر محمدی ، با اشاره به آغاز بارش برف از عصر دیروز (دوشنبه) در محورهای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به دلیل بارش برف در محورهای مواصلاتی و اصلی استان برخی از محورها مسدود شده که در تلاش برای بازگشایی این راه‌ها هستیم.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون 273 نیروی راهداری در 23 راهدارخانه ثابت و سیار مستقر و در مدت سه ماه به مردم و مسافران گرفتار در برف خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه 51 اکیپ راهداری آماده ارائه خدمات به مردم است، تصریح کرد: 281 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین کار بازگشایی محورهای برف‌گیر استان را انجام می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه 21 گردنه برف‌گیر در محورهای استان وجود دارد، به مردم توصیه کرد: با توجه به برفگیر بودن محورهای اصلی و مواصلاتی استان از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در سفرهای ضروری زنجیر چرخ و وسائل گرمایشی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.