مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه تک بُعدی به مسائل حاشیه نشینی، سکونتگاه های غیررسمی و بافت فرسوده در این استان نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی  افزود: نوع نگرش به چنین مقوله های حساس و مهمی در کهگیلویه و بویراحمد باید همه جانبه، متوازن و همسو باشد.

وی بیان کرد: باید متولیان امر و دستگاه های اجرایی مربوطه جنبه های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و اقتصادی را همواره در اینگونه مناطق مدنظر داشته باشند.

میرمحمدی اظهار کرد: چنانچه راهکار مناسبی در زمینه کاهش حاشیه نشینی، سکونتگاه های غیررسمی و بافت فرسوده در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد اندیشیده نشود این امور در آینده به یک معضل اساسی تبدیل خواهند شد.

وی عنوان کرد: مسئولان دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دنبال ارائه آموزش مهارت های زندگی و شغلی و برگزاری دوره های توانمندسازی برای افراد ساکن در اینگونه مناطق هستند.

میرمحمدی ابراز داشت: حاشیه نشینی می تواند معضلات و آسیب های اجتماعی متعددی از قبیل سرقت، تهیه و توزیع انواع مواد مخدر و تکدی گری را به دنبال داشته باشد و به همین دلیل تلاش برای کاهش آن در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است. 


انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.