نمایش «مخمصه در پالرمو» به گونه‌ای طراحی شده تا تمامی طیف‌های مختلف جامعه بتوانند به راحتی با این نمایش ارتباط برقرار کنند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی میری نویسنده و کارگردان نمایش «مخمصه در پالرمو» درباره این نمایش گفت: نمایش در فضایی میان رویا و واقعیت رخ می‌دهد که زندگی دو برادر در پالرموی ایتالیا را نشان می‌دهد که در تمامی طول زندگی دچار اتفاقات مختلفی شده و در نهایت به ناحق در گوشه‌ای برای همیشه گرفتار می‌شوند.

وی گفت: شیوه نمایش کاملا منطبق بر متن چیده شده و فضای کلی طراحی لباس و صحنه همگی در اختیار فضای رویا گونه اثر قرارگرفته‌اند.

همچنین موسیقی یکی از نقاط عطف اجرا به شمار می آید که فضای کلی را به گونه‌ای رقم زده تا علاوه بر مخاطبان خاص و حرفه‌ای تئاتر، مخاطبین عام هم از تماشای نمایش احساس همذادت‌پنداری کنند.

سهیل عبدی، محمد اصغری و سیدعلی میری در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

مانی شاهدی دستیار کارگردان، حامد زیرکی چهره‌پردازی، سینا امینی طراحی نور، مازیار تهرانی ساخت تیزر، استودیو مون روم عکاس تبلیغات، سید امیرمحمد خادم حسینی عکاس،  اشکان قازانچایی طراح و گرافیست،  مهران میرمیری و مهدی واعظ پور آهنگسازی و صداگذاری و مهدی سربازی روابط عمومی این نمایش را بر عهده دارد.

نمایش «مخمصه در پالرمو» همه روزه ساعت 18 به مدت 50 دقیقه از22 آذر تا 18 دی در تماشاخانه فانوس واقع در میدان هفت تیر، جنب پاسا‍ژ یاس، کوچه آذری، پلاک 25 پذیرای علاقه‌مندان به این عرصه هنری است.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار