رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: جهاد کشاورزی نیاز تحقیقاتی استان را به نحو احسن رصد و شناسایی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عدیل سروی در جلسه بررسی اقدامات پژوهشی در حوزه کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: انتخاب پژوهشگر برتر استان اردبیل از مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی بیانگر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های علمی در این سازمان است.

وی افزود: کشاورزی به عنوان هنر حرفه‌ای است و کشاورزان نیز مسئولیت بسیار سنگینی در تامین و تولید غذای انسان‌ها دارند و جهاد کشاورزی در بحث تحقیقات وظیفه افزایش سود و منفعت و ارتقاء بهره‌وری عملی را در سر مزرعه کشاورزان دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: جهاد کشاورزی استان با مسئولیت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی نیاز تحقیقاتی استان را به نحو احسن رصد می‌کند و در تمامی بخش‌ها اعم از غلات، سیب زمینی، حبوبات، گیاه پزشکی باغبانی و دامی و آبخیزداری فعالانه پروژه‌ها و طرح‌ها را اجرا می‌کند و خوشبختانه تا این لحظه به نتایج بسیار ارزشمند علمی دسترسی پیدا کرده است.

سروری با اشاره به انتخاب نخستین پژوهشگر نمونه استان در بین دستگاه‌های اجرایی از مجموعه جهاد کشاورزی بیان کرد: این اقدام شایسته نشان از دید وسیع مسئولان مربوطه و ظرفیت بالای علمی جهاد کشاورزی داشته و چنین حرکت‌های تشویقی انگیزه‌ای برای محققان و لزوم توسعه در بخش کشاورزی را می‌رساند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در ادامه با تاکید بر تجلیل از فعالان در حوزه پژوهش کشاورزی در استان اردبیل تصریح کرد: باید به منظور ارج نهادن به فعالیت‌ها در عرصه تحقیقات و پژوهش مسئولان مربوطه پاسخی شایسته داده و از ان طریق زمینه تقویت این فعالیت‌ها را فراهم کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.