اتمام طرح های نیمه تمام آبرسانی روستایی مازندران 250 میلیارد تومان اعتبار می طلبد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در جلسه بررسی وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان تنکابن،با بیان اینکه اتمام همه طرح های آبرسانی روستایی مازندران به 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد،گفت: با توجه به تخصیص 500 میلیون دلار اعتبار از صندوق توسعه ملی برای آبرسانی روستایی کشور120میلیارد تومان برای مازندران در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص بسیاری از پروژه های نیمه تمام آبرسانی روستایی استان به اتمام خواهد رسید.

عبدالهی افزود: مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای طرح های آبرسانی روستایی تنکابن 2میلیارد و 926میلیون تومان است و 1 میلیارد و 200میلیون تومان از سهم ملی نیز به مجموع اعتبارات طرح های آبرسانی روستایی این شهرستان افزوده شد.

وی تصریح کرد: 5 هزار و 300 کیلومتر شبکه فرسوده در مازندران وجود دارد که بازسازی این مقدار شبکه فرسوده به 280 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

عبدالهی مجموع روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندان را هزار و 539 روستا اعلام کرد و گفت:آب شرب مورد نیاز این روستاها از 289 دهنه چشمه،374 حلقه چاه و خرید آب از آب و فاضلاب شهری تامین می شود.



انتهای پیام/گ

برچسب ها: طرح ، آبرسانی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.