مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: آسمان این استان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش بادهای تند لحظه‌ای برای روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ آرش بهارونداحمدی افزود: آسمان این استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش بادهای تند لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به عبور سامانه بارشی از آسمان استان قزوین و وضعیت نواحی کوهستانی در شمال این استان افزود: در برخی نواحی شمالی استان قزوین وجود رگبار پراکنده و بارش در ساعات ابتدایی صبح روز فردا مشاهده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: در روز پنج‌شنبه هفته جاری نیز وضعیت هوای این استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش بادهای سرد و تند پیش‌بینی می‌شود.

بهارونداحمدی به سردترین شهرهای استان قزوین طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: سردترین شهر این استان در شب گذشته شهر آوج با 12 درجه سانتی‌گراد زیر صفر و شهر رازمیان با 5 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان قزوین طی روز گذشته بوده است.

این مسئول بیان کرد: بیشترین بارش‌ها در شهر سیروان با 37.5 میلی‌متر و شهر آوج با 26 میلی‌متر طی روزهای گذشته از سوی ایستگاه‌های هواشناسی استان قزوین گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: دمای شهر قزوین در سردترین ساعات سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر و در گرم‌ترین ساعات 12 درجه سانتی‌گراد ذکر شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: آسمان ، ابری ، وزش ، باد ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.