معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه از ساعات اولیه آغاز بحران به خصوص شب نخست، نیروهای بسیجی همراه با مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مقابله با بحران ایفای نقش کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ابوالفضل طاهرخانی ادامه داد: امور مختلف اعم از اسکان اضطراری، توزیع جیره غذا، پتو و غیره برای مردم، مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اسکان 400 نفر در شهرستان آوج بیان کرد: تعداد 20 نفر نیروی رسمی و حدود 60 نفر از بسیجیان برای رفع مشکلات مردم و ساماندهی آن‌ها در شرایط بحرانی این منطقه، فعالیت داشتند.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: آزادسازی خودروها در برف و کولاک یکی از اقداماتی بوده است که همراه با نیروهای دستگاه‌های امدادرسان اعم از جمعیت هلال احمر، راهداری و غیره مورد توجه قرار گرفته است.

طاهرخانی اضافه کرد: با توجه به نیاز مردم و مسافران در شهرستان تاکستان، تعدادی از خودروهای سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به این منطقه اعزام شد تا با جابه‌جایی افراد گرفتار در برف، زمینه کاهش آسیب‌ها و سوانح فراهم شود.

این مسئول یادآور شد: تعداد قابل توجهی از خودروهای مجموعه سپاه به ارائه خدمات در منطقه کوهین در حوزه استحفاظی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) اختصاص یافت که رفع نیازهای مسافران سرگردان را به همراه داشت.

طاهرخانی مطرح کرد: در شهرستان تاکستان، دو هزار و 500 قطعه پتو برای مردم توزیع شده است که انتظار می‌رود در کاهش نیازهای آن‌ها مؤثر و مفید بوده باشد.

وی تأکید کرد: با تدابیر فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) نیروهای بسیجی و کادر مجموعه سپاه، همراه با مسئولان و نیروهای دستگاه‌های اجرایی دیگر، در زمان بحران اخیر در امر امدادرسانی، فعالیت لازم را از خود نشان دادند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اسکان ، مسافران ، برف ، بسیج ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.