آبی پوشان پایتخت در صدد هستند تا با آمادگی هر چه بیشتر در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی بروند.

اخبار آبی‌پوشان تهرانیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به صلاحدید کادر فنی تمرینات تیم فوتبال استقلال امروز تعطیل بود و قرار است آبی‌پوشان از فردا تمرینات خود را دنبال کنند.

*خرسندنیا فردا در تمرینات

محمدرضا خرسندنیا که در بازی مقابل فولاد خوزستان از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود زیر نظر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال توانست به آمادگی‌های لازم برسد و این بازیکن از فردا در تمرینات تیم حاضر می‌شود و به دویدن می‌پردازد، چرا که از ابتدا باید با نرم دویدن تمرینات خود را آغاز کند.

*پروپچیچ تست می‌دهد

با توجه به مصدومیتی که برای پروپچیچ از ناحیه کشاله ران پیش آمده از همین رو این بازیکن در حال حاضر تحت نظر معاونت پزشکی باشگاه استقلال است و قرار است پروپچیچ فردا تست دهد تا اگر مشکلی نداشته باشد به تمرینات خود ادامه دهد و احتمال دارد این بازیکن به بازی تراکتورسازی برسد.

در حال حاضر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال در نظر دارد فردا تست‌های لازم را از این بازیکن بگیرد و میزان آمادگی پروپچیچ را مورد ارزیابی قرار دهد.

*پشکسوتان آبی‌پوشان را همراهی نمی‌کنند

طبق اعلام کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال، قرار بود برای هر بازی خارج از خانه آبی پوشان یک یا دو پیشکسوت تیم را همراهی کنند اما در بازی استقلال با تراکتورسازی که قرار است یکشنبه هفته آینده برگزار شود پیشکسوتی تیم استقلال را همراهی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار