بازیکنان آسیب دیده تراکتورسازی به بازی حساس با استقلال تهران می رسند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه بازی حساس تیم فوتبال تراکتورسازی با استقلال تهران بازیکنان آسیب دیده این تیم روند بهبودی خود را به دست آورده اند.

براین اساس احمد عبدالله زاده که به وی ضربه خفیفی وارد شده بود بدون مشکل تمرین کرد، آسیب دیدگی سروش رفیعی نیز رفع شد که در تمرینات حضور یافت، مهرداد طهماسبی نیز با مرتفع شدن آسیب دیدگی به زدن وزنه و فیزیوتراپی پرداخت و سینا عشوری که در بازی با عقاب از ناحیه انگشتان پا آسیب دیده بود، با تلاش پزشکان نرم دویدن را شروع کرده و بصورت اختصاصی تمرین می کند، بختیار رحمانی نیز آسیب دیدگی ندارد و بدون مشکل تمرین می کند.

گفتنی است تراکتوری ها با تمام قوا به مصاف استقلال می روند.

*تونی می ماند

در روزهای گذشته تیم تراکتورسازی روزهای ملتهبی را سپری کرد و هر روز شاهد اخبار ضدونقیضی از این تیم بودیم و در آخر اینکه مسئولان سرخ دوست ندارند سرمربی تیمشان از جمع سرخ ها جدا شود.
 
خلاصه اینکه در نشست هیئت مدیره با استعفای تونی مخالفت شد و شاید در صورت ادامه درخواست جدایی تونی به دلیل مشکل خانوادگی مسئولان تراکتور چاره اندیشی کنند، پس باید تونی را همچنان سرمربی تراکتوری ها بدانیم و فعلا خبری از فرد جدیدی نیست، باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار