باشگاه استقلال به عنوان تیم نخست ایرانی در رده بندی AFC در رده نهم باشگاه آسیا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC همزمان با نزدیک  شدن به روزهای  پایانی سال 2015، رده‌بندی برترین تیم های آسیایی در رده باشگاهی را اعلام شد.

در این رده بندی  گوانگ ژو قهرمان لیگ قهرمانان آسیا که توانسته در 3 سال گذشته 2 بار این عنوان با ارزش را بدست بیاورد در رده نخست قرار گرفته است.

بعد از این تیم چینی ،دو تیم عربستانی به نام الهلال و الاهلی قرار دارند که سه تیم برتر آسیا در این رده بندی محسوب می شوند..

در بین تیم های ایرانی استقلال تنها تیمی است که در بین 10 تیم نخست قرار گرفته است. آبی پوشان پایتخت در این رده بندی در رده نهم قرار گرفته اند.

سپاهان در رده هجدهم قرار دارد، پرسپولیس در جایگاه بیست و سوم آسیا جای گرفته و فولاد اهواز در رده بیست و نهم قرار دارد. همچنین تراکتورسازی و نفت نیز به ترتیب در رده های سی و نهم و چهلم قرار دارند.

فهرست 10 تیم برتر آسیا

1- گوانگ ژو چین

2- الهلال عربستان

3- الاهلی عربستان

4- سئول کره جنوبی

5- کاشیواریسول ژاپن

6- لخویا قطر

7- چونبوک موتورز کره جنوبی

8- العین امارات

9- استقلال ایران

10- الشباب عربستان

قرار است اواخر هفته نیز قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا انجام شود و 3 تیم دیگر ایرانی غیر از نفت که باید در پلی اف بازی کنند حریفان خود را خواهند شناخت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
برای فرج امام زمان دعا کنیم دعای اللهی عظم البلا و برح الخفا .... یادمون باشه یکی منتظر ماست 1141 سال شمسی و 11 ماه و 8 روز
آخرین اخبار