با نزدیک شدن به ایام عزاداری وفات پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رضا(ع)، شبکه قرآن سیما با تهیه و تولید ویژه برنامه هایی به مناسبت‌های این ایام خواهد پرداخت.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به ایام عزاداری وفات پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت رضا (ع)، شبکه قرآن سیما با تهیه و تولید ویژه برنامه هایی به مناسبت های این ایام خواهد پرداخت. 

«سوگ عرشیان» عنوان ویژه برنامه این شبکه است که هر شب در این ایام با حضور کارشناسان مطرح از ساعت 20:30  به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر رضوی به روی آنتن می رود.

ویژه برنامه 28 و 30 صفر تحت عنوان «مرثیه خورشید» از ساعت 9 صبح با حضور کارشناسان و مادحین اهل بیت (ع) و پخش وله و میان برنامه های مناسبتی به صورت زنده از حرم مطهر امام رضا (ع) پخش خواهد شد.
  
سخنرانی آیات اعظام سبحانی، جوادی آملی و حجت الاسلام دکتر رفیعی در 2 باکس 12:30 و 23 با موضوعات تفسیر قرآن کریم و پرداختن به انواع گناه برای علاقمندان پخش می شود. 

خطبه های مقام معظم رهبری در نماز جمعه سال 79 با موضوع شرح سیره و زندگانی رسول اکرم (ص) ، همزمان با سالروز وفات آن بزرگوار (28 صفر) از ساعت 8 صبح پخش خواهد شد . ضمن اینکه زیارت پیامبر از بعید همزمان با دیگر شبکه های سیما به روی آنتن می رود. برنامه های یاد خدا،  بشری، فردوس نیز  با تغییر رویکرد، به این ایام خواهند پرداخت.  




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.